2011. július 30., szombat

8.A szél sokat el tud rontani

Sziasztok!Igaz azt mondtam, hogy majd csak hétfőn vagy kedden lesz rész, hoztam ma, mivel hétfőn nem leszek itthon.
Nos jó olvasást és komizzatok :) 
Timy

Dél körül kelhettem.Legszivesebben szaladtam volna most egy kört, de nem tettem, hiszen ez egy kórház.
Nemsokára egy orvos jött be hozzám.
-Jó napot Mrs.Graund.hogy érzi magát?-kérdezte.
-Önnek is, nagyon jól.Kérem tegezzen, hisz még húsz éves sem vagyok.
-Nos,a vizsgálatok szerint minden rendben,így ma este hazamehetsz.Lehet, hogy még fogsz szédülni is, de ez evvel jár.-figyelmeztetett.-Itt is van egy-két orvosság, ezeket vedd ki.-nyújtott át egy receptet.
-Rendben.-vettem el a papirt.
***
-Aly, készen vagy már?-türelmetlenkedett Maddie.
-Igen-mentem vissza a fürdőből.Összeszedtem a még hozzám tartozó cuccokat, majd elhagytuk a kórházat.Kint egy sötétitett ablakú kocsi mellett Eric állt.barátnőim arra vették az irányt, így követtem őket.
-Sziasztok-köszönt Eric, majd kinyitotta a hátsó ülésre az ajtót, ahova beültek barátnőim.-Hölgyem-végezte el az anyósülés felüli ajtóval is a műveletet.
-Köszönöm uram-szálltam be a játékba is, a kocsiba is.
-Eric, engem le teszel az étteremnél?-szólalt meg Maddie.
-Persze.
-Én is megyek a szerekesztőségre.Úgyhogy én is kiszállok ahol Maddie.-mondta Lessa.
-Rendben-bólintott Eric.A szerkesztőség, ahol Lessa dolgozik,Maddie munkahelyével szemben van.Az út odáig kb. 10 perc kocsival.
Amiután a csajok kiszálltak,észre vettem, hogy nem hazafele tartunk.
-Eric, hova viszel megint?-kérdeztem.
-Van kedvem fogyasztani az üzemanyagot-vigyorodott el.
-Komolyan mondom,hova viszel?-kérdeztem.
-Meglátod.-nézett rám egy pillanatra, majd vissza az útra.Olyan 10 perc kocsikázás után leparkolt egy épület előtt.
-Hol vagyunk?-kérdeztem amikor kiszálltam a kocsiból.
-Gyere-húzott maga után.Bementünk, egyenesen a másodikra.A 21.es ajtó előtt megállt, majd kinyitotta.Egy hatalmas táncterem tárult a szemem elé.
-Woow...-ámultam el. Eric a CD lejátszóba tett valamilyen lemezt, majd elinditotta.Amint meghallottam Pitbull hangját, rögtön mozogni kezdtem.Rég táncoltam.Ez most jól esett.A szám végén megtapsolt. 
-Komolyan, te ilyen jól táncolsz, vagy van egy táncológép hozzád függesztve?-türte volna fel a pólóm alját.
-Ajjh...de mocskos a fantáziád-a végére elvigyorodtam.
-Komolyan mondom, ez a mondat simán a szolgánod lehetne.
-Nem vagyok gyár-nevettem fel.
-Nem is lehetnél-mondta.Éreztem, hogy pirulok, ezért lehajtottam a fejem.Ilyenkor csak áldani tudom magam, hogy nem hagyom Maddiet, hogy vigyen a fodrászhoz nyirásra.Eric lassan állam alá nyult, és felemelte a fejem, ezzel kényszeritve, hogy nézzek a szemébe.Lassan közeliteni kezdett fejével, amikor kicsapódott az ajtó.Észrevettem, hogy a szemben levő szobába, ajtó ablak nyitva volt, és fújt a szél.
-Menjünk-mondtam, majd az ajtó fele vettem az irányt.
Leérve Eric kinyitotta nekem a kocsi ajtót, majd megkerülte és ő is beült és gázt adott.15 perc múlva a tömbházunk előtt parkolt le.
-Köszi, hogy elhoztál-néztem rá.
-Ugyan, nincs mit.-mosolygott.
-Szia-közelebb hajoltam hozzá és adtam egy puszit a szája sarkába.
-Sz..szia-dadogta.Kiszálltam a kocsiból, még intettem neki egyet, majd bementem.Fent ránéztem az órára 10 óra volt.A csajok sehol.Lezuhanyoztam, majd pizsamába öltözve az ágyba bújtam.A mai nap eseményein gondolkodva léptem át az álomvilág kapuit

8 megjegyzés:

  1. Sziia! Tetszett ez a fejezet is... Bevallom nem ez lett a kedvencem de azért tetszett és látszik, hogy dolgoztál vele! Nagyon boldog vagyok, hogy előbb hoztad :)
    Várom a kövit pusz!

    VálaszTörlés
  2. Jaaaaaj, ez olyan jó lett!! Eric annyira kedves volt meg minden, el se tudom mondani, milyen jó lett a feji! De...ááhhh.. ő maga az álompasi!! Bár minden fiú ilyen lenne, mint ahogy te leírod őt. Nagyon tetszik, ahogy a két főszereplőd leírod.
    Siess a kövivel.
    Ui.: Nézz már be hozzám, és ha tetszik kérlek légy az olvasóm, és cseréljünk. http://emmandsarika.blogspot.com/
    Sári

    VálaszTörlés
  3. Szia nagyon tetszik ez a rész is és imádom a blogodat olvasni :D Engedj meg egy apró észre vételt: azt írtad,hogy Mrs.Graund..ez azért nem jó mert az(miszisz):D szerintem te azt akartad írni,hogy Miss Graund . Ha direkt írtad így akkor bocsi,nem akartam bele szólni

    VálaszTörlés
  4. Lillibella: szia :) köszi, bár nekem se :/ hát, magányos vagyok, sazt na sietek :D
    Sári:köszi :) azaz :D ez megtiszteltetés :D köszi, igykszek mindent beleadni :)) sietek :) u.i:alap :D
    Anna:köszönöm :) igazad van, az Miss akar lenni az én 'világomba' xD :)) kszi az észrevételt, és semmi gond nincs :D

    VálaszTörlés
  5. Drágáám!!! :D
    Na ki van itt? Na ki? Hát éééén!!!
    A fejezetek, melyekről lemaradtam, nagyon jók voltak.
    Ami pedig ezt illeti: ne haragudj, de nekem sem lett a kedvencem. Jó volt, de írtál már jobbat is. Tartalmilag teljsen rendben volt meg minden, de nem lett a kedvencem. Viszont az a szeles rész nagyon aranyos volt. Csak így tovább!!!:D
    És volt az a másik rész...Amnézia...ott nekem csak annyi bajom volt, hogy szerintem egy kicsit elsietted. Én még elolvasgattam volna egy kis drámázást, de az is tetszett, mert egyébként minden fejezetet tetszikeltem.:D
    Siess a kövivel!!!
    Puszi: Zsófi.
    P.S.: Hiányoztál ám Timim!!!<3

    VálaszTörlés
  6. Zsófi k. : Háát tee <3<3 köszi :D nekem se :/ köszi :D köszi :) sietek PS:te iss <3

    VálaszTörlés
  7. Szia:) A fejezetről először is nagyon szuper lett! Komolyan! :) Örülök, hogy Aly jobban van, de... igen, itt van az a de.
    Amikor a táncteremben volt Eric-kel és felszabadultan táncolt kissé furcsának találtam. Mert szerintem kicsit elkapkodtad, hiszen még csak most jött ki a kórházból és máris remekül és fitten táncol??!!
    Ezt az apró hibát eltekintve remek volt a sztori. És hát a majdnem csók ismét megtörtént, csak sajna majdnem... :((( Viszont a szájra puszi awwww.... reméljük lesz ebből több is, mint egyszerű puszika. :))
    Várom izgatottan a folytatásokat!! ;)
    Sok sikert és ötletet a továbbiakban!
    Üdv.: MyDream

    VálaszTörlés
  8. MyDream: szia :) köszi hát nem voltam formába :/ majdnem :D lesz lesz :D sietek :)

    VálaszTörlés