2011. július 20., szerda

4.Váratlan vendég

Sziasztok!köszönöm a komikat,nagyon jól esik őket olvasni.Örülök,hogy tetszik amit írok.
Nos itt is van a következő.Remélem ez is elnyeri tetszéseteket.
Komizzatok, ha tetszik, ha nem.Elfogadom a kritikákat is. 
Jó olvasást, 
Timy
 



Pár dörgések és villámlások közepette,eleredt az eső miközbe reggeliztünk.
-Még jó, hogy reggelibe voltam szaladni-mondtam.
-Így is,úgy is csurom vizes lettél volna-vigyorgott Lessa, mire megforgattam szemeimet.Elmostam a kávéscsészém meg a tányérom,majd bementem a szobámba.Mivel unatkoztam, gondoltam felidézek pár emléket.Az ágyam alól kihúztam a 'Memories' felíratú dobozom,majd nézni kezdtem a képeket.Megakadtam az egyiknél,amelyken a suliba szabad fogalkozáson voltunk.
Azt találtuk ki,hogy elkezdünk egy párbeszédet (egy fiú és egy lány) és két osztálytársunk egyszer-egyszer megállít és mond egy tulajdonságot,amivel kel folytassuk.Azt kaptam, hogy elbűvöljem Adamet (mert, hogy így hívták a fiút).És azt a pillanatot pont lencsevégre kapta Lessa.Jót mosolyogtam a régi emlékeken.Jut eszembe,teljesen zavarba sikerült hozzam.
Gondolkodásomat a csengő hangja zavarta meg.
-Aly, neked jöttek-hallottam Maddie hangját.
-Megyek!-kiáltottam ki, miközbe a dobozt toltam vissza az ágy alá.Megigazitottam a ruhámat,majd kimentem.
~Nos nem hiába mondják,hogy emlegetett szamár mindig megjelenik-gondoltam magamba.
-Szia-köszönt mosolyogva.Lessa is kijött a szobájából,ő viszont mosolyogva nyugtázta a váratlan vendégünk érkezését.
-Helló-nyögtem ki végül.-Mi járatban vagy?-kérdeztem, mert igenis kiváncsi voltam.
-Jöttem látogatóba.-mondta.
-Gyere be-csukta be Maddie mögötte az ajtót.akkor vettem észre,hogy egy kisebb bőröndöt húz maga után.
-Merre van a fürdő?-kérdezte.
-Az utolsó ajtó-mondta Lessa.Adam megköszönte, majd bement.
-Csajszi-húzott a nappali végébe Maddie.-Nem lesz sok Adam is, Eric is?-kérdezte,és próbált komoly maradni,habár arckifejezésem láttán, majdnem elröhögte magát.
-Maddie, ezt jól vésd a fejedbe.És te is-mutattam Lessára.-1.Adammel sose jártam 2.Erickel sose fogok járni.Érthető?
-Na igen-morogta az orra alatt Lessa.
-Igen-erősitettem meg előbbi kijelentésem.Épp kijött Adam a fürdőből amikor csergett a telefonom.Ismeretlen szám.
-Bocsánat-mondtam és a szobámba mentem, majd felvettem.-Haló?
-Szia Alyosha, én vagyok Eric.Új telefon-szinte láttam, ahogy vigyorog.
-Oké.Hívj csak Aly-nek.
-Rendben.Csak azért hívtalak, hogy ma lenne szabad napom,ha még áll a vacsora meghívás.-magamba átkoztam Adamet,hogy most kellett jöjjön.
-Megegyeztünk-mondtam kicsit bizonytalanul.
-Akkor 8-ra jövök-mondta boldogan.
-Oké.Szia.-mondtam és választ nem várva kinyomtam.-Nem lesz jó vége-tettem hozzá,habár senki nem hallotta,majd kimentem.
-Ki volt?-kérdezte Lessa.
-Nem fontos-néztem rá, úgy,hogy megértse kiről van szó.Elém lépett,és tátogva megkérdezte,hogy Eric-e,mire bólintottam aprót.
-Maddie,gyere van beszélnivalónk-húzta be Lessa a másik barátnőmet a szobájába.Gyilkos tekintettel néztem hűlt helyüket.
-Semmit nem változtál-mondta Adam.
-Te sem-erőltettem egy mosolyt az arcomra.-És meddig ülsz?-kérdeztem.
-Egy hetet.Maddie és Lessa nem változtak sokat.Örülök, hogy meghívtatok-mosolygott és kezét a felkaromra simitotta.
-Aha-nyögtem ki.~Kerüljenek elémbe,hajuk nem még lesz-gondoltam magamba.Mi a fenének nem mondták el?-Tudsz egy percet várni?-kérdeztem.
-Igen tudok,csak mennem kel.Találkozok pár családi baráttal-mondta miközben a cipjéhez ment.
-Oké akkor.Szia-intettem, majd berontottam Lessa szobájába.-Nektek-mutattam a lányokra- nem lesz többet hajatok.Mi a szösznek nem mondtátok el, hogy jön Adam?-kérdeztem.
-Meglepetés-vigyorgott Maddie.
-Ez nem vicces.Eric ma jön vacsorára.Mit csinálok én?-semmi válasz-Nagy zsenik-forgattam meg a szemeimet,majd kimentem a nappaliba.
-Nem értem miért parázol,ha egyszer semmi nincs köztetek se Ericel se Adamel-ült le mellém Lessa  a kanapéra.
-Komolyan,Aly,mi baj lehetne egy vacsora alkalmával?Max.nem szólsz semmit csak bólogatsz-nevette el magát Maddie,majd amikor sikerült lenyugodnia jelentőségteljesen nézett rám.
-Basszus már,csajok, a vak is látja, hogy kedvelem mindkettőt.-temettem arcomat tenyereimbe,majd felnéztem.
-Végre,bevallotta.-mosolyodott el diadalmasan Maddie.
-Nem mintha nem tudtuk volna-nyugtázta Lessa.
-Mit kellene csináljak?-kérdeztem.
-Nos,próbálj higgadt maradni.Szerintem az a legjobb megoldás az ilyen problémákra-mondta Maddie.Úgy döntöttem megfogadom a tanácsát.Akármennyire is kedvelem mindkettőt,higgadt leszek.Habár nehéz lesz egy popikon és egy váratlan vendég társaságában ezt végrehajtani.

6 megjegyzés:

  1. Szia Timy

    Végre ide is eljutottam és elolvastam mind a négy fejezetet. Nagyon Tetszik, amit és ahogyan írsz. A medencés jelenet, pedig az úgymond "Ász" lett nálam. Adam felbukkanása, kicsit megkavarja a dolgokat, de épp ez a jó benne. Talán még Eric féltékeny is lesz, ha tudomást szerez a vetélytársáról.:)))
    Várom a következő fejezetet! Gratulálok és sok sikert kívánok a továbbiakhoz.
    Üdv: Myka

    VálaszTörlés
  2. Myka: köszi :) sokan dicsérnek,köszönöm :D meg bizony :D sietek:)köszönöm :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Szívem!
    Imádtam!!! :DD
    Komolyan, és jó ötlet volt Adam felbukkanása.
    Már nagyon várom a következő részt.
    És arra is kíváncsi leszek, hogy Eric mit fog szólni Adam felbukkanásához.
    Siess a kövivel, mert áááááá!!!! Remélem elég jól kifejeztem magam. xD
    Puszi: Zsófi

    VálaszTörlés
  4. Zsófi K.: Szia :) köszii :D sietek xD meglátod :P igen igen :D <3

    VálaszTörlés
  5. Szia:))) Már tegnap elolvastam, de csak most van időm írni!
    Ez a rész........
    NAGYON TETSZETT!!! ;)
    Jó ötletnek tartom, hogy egy másik fiú is belép a történetbe ezzel még több izgalmakat hozva valamint nemcsak Eric lesz az egyetlen aki Alyosha szívét szeretné meghódítani... :)
    Tetszene, ha mondjuk Adam és Aly icipicikét közelebb kerülnének egymáshoz...na, akkor mi történne? ;)
    Szuper, mint mindig! Siess!!! Izgatottan várom a folytatást!!
    Üdv.:MyDream

    PS.: Érdekelne a véleményed a folytatásról. (You&Me). Megtisztelnél néhány sorral? ;)))

    VálaszTörlés
  6. MyDream:Köszönöm :) Mindenki azt mondja :DMeglátjuk,habár nem biztos...Sietek :) UI: Persze,rohanok olvasni :)

    VálaszTörlés