2011. július 6., szerda

Prológus

Sziasztok!Meghoztam a prológust.Lehet, hogy felteszem ma az első részt de még nem biztos.Addig is jó olvasást és komizzatok. 
Timy



Az eső halk koppanása az ablakpárkányhoz keltett fel szombat reggel.Nyújtóztam egy sort, majd lerugdostam magamról a takarót, bebújtam a mamuszomba és kicsoszogtam a fürdőbe.Lezuhanyoztam,és visszamentem a szobámba valami elfogadható ruháért.Egy csőnadrágra és egy fehér háromnegyedes ujjú toppra esett a választásom.Kifésültem a hajam majd kimentem a nappaliba.Lessa a kanapén itta kávéját, míg Madison reggelijét eszegette az egyik fotelba.
-Jó reggelt!-köszöntem
-Neked is-hangzott a válasz.Lehuppantam Lessa mellé, úgy néztük a TV-t.
Mivel szüleink két évvel ezelőtt lezuhantak a repülővel, úgy döntöttünk, hogy egybe költözünk.Viszont nem szülőföldünkön vettünk lakást, hanem Svédországba.Hogy miért?Azért mert én ukrán, Lessa olasz és Madison angol származású.Így nincs közös szülőföldünk.Most biztos azon gondolkozol, hogy lehetünk mi a legjobb barátnők?14 éves voltam amikor nagypapám felajánlott egy házat Angliába.És mivel apa talált állást is, oda költöztünk.Lessa meg ösztöndíjat kapott Angliába, így kénytelen volt odaköltözni.Így a középiskolát együtt jártuk ki.Egyetemre nem akarunk menni, mivel van mindhármunknak jó állása, és úgy véljük nem kel egyetem.Én alkalmi sminkes vagyok.Általába nagyobb rendezvényeken(mint pl. énekverseny) kapok munkát.Lessa újságszerkesztéssel foglalkozik.Azonban munkája nem sok, mivel a lap amelyknél dolgozik, csak kéthavonta jelenik meg.Madison felszolgáló egy étteremben.
-Csajok nem megyünk sétálni?-állt fel Lessa
-Menjünk-vontam meg a vállam és feláltam.
-Oké-állt fel Maddie is.
Felvettem a bőrdzsekim(mind lehet nyár, ha egyszer borzalmas az idő),a telefonom a zsebembe csúsztattam,felhúztam a fekete conversem,majd megvártam a csajokat a lépcsőházba.Csakhamar ők is kijöttek.Lessa bezárta az ajtót,majd elindultunk le a lépcsőn.Mivel a lift nem ment, kénytelenek voltunk öt emeletet levágtatni.
Amint kiértem a hüvös levegőre,összhúztam magamon a kabátot.
-Merre?-kérdeztem
-Park.-vágta rá Maddie.Így elindultunk a park felé.Vagyis arra a helyre amely az életem változását jelentette...

3 megjegyzés:

  1. sziia nagyon tetszik a Prológusod<3
    siess a kövivel lécii mert nagyon várom:):)

    VálaszTörlés
  2. Szia Timi!

    Érdekesnek ígérkezik a történeted. Kíváncsian várom az első részt! A csere pedig nem is kérdés! Mindjárt ki is raklak.
    Üdv: Myka

    Ui: Már szereztél is magadnak egy olvasót!:)

    VálaszTörlés
  3. @Ritus96:köszii sietek :D
    @Myka:Nagyon köszönöm :D Sietek :)

    VálaszTörlés