2011. július 7., csütörtök

1.Olasz vagy svéd?

Sziasztok!Köszönöm, hogy komiztatok, és örülök az új olvasóimnak is.
Nos itt van az első rész.
Remélem elnyeri tetszéseteket.
Jó olvasást nektek!
Timy

Némán sétáltunk egymás mellett már egy jó ideje amikor Maddie megtorpant.
-Mi történt?-fordultam felé.Nem válaszolt csak előre mutatott.
-Szentek szentje!-kapta szája elé Lessa a kezét.
-Calma.(Nyugalom)-intettem Lessa-nak, mivel tisztában voltam azzal, hogy akármikor robbanhat.
-Dde ő az!-dadogott Maddie.
-Eric Saade!-visitott Lessa.Sec-perc alatt megrohamozták a lányok-közöttük a két lökött barátnőm is- szegény fiút, hogy szerintem azt sem tudta melyik földrészen van.
Csak megráztam a fejem és karba tett kézzel elindultam hazafele.Írtam SMS-t Maddienek, hogy otthon leszek, ne keressenek.
Még jó, hogy megjavitották a liftet.Beszálltam és megnyomtam az ötöst.Épp csukódott be a lift ajtaja, amikor egy srác odatette a lábát, így kinyillott ismét.Beszállt és nekitámaszkodott a lift oldalának nagyot fújva.Napszemüveg volt rajta,amit furcsálltam, hisz még a nap sem süt.Nem érdekelt különösen, vállrántva nyomtam meg újra a gombot majd a lift elindult.
Nem ment két emeletet sem, megállt.
-Davvero? (Tényleg?)-kérdeztem hangosan,inkább a lifttől, csak olaszul, ne értse meg a srác.
-Si.(Igen.)-mosolygott rám és levette napszemüvegét.
-Santa Maria! (Szent Mária/)-kaptam a kezem a szám elé.Csak nagyokat pislogva néztem az előttem levő, nem épp átlagos popszenzációt.
-Eric Saade-nyújtotta kezét amit félve megráztam.
-Alyosha Graund-mondtam teljes svéd akcentussal.Két év alatt volt időm elsajátitani.
-Na most akkor olasz vagy svéd?-kérdezte meglepetten angolul.
-Ukrán-nevettem el magam érdekes feje láttán.-Had ábránditsalak ki-folytattam angolul-beszélek svédet,ukránt,olaszt és angolt.Melyik kedvezőbb?-mosolyogtam.
-Maradjon az angol.Ha belegabalyodok akkor svéd-mosolygott.
-Oké.És mit kellene csináljunk?-kérdeztem sóhajtva.Hogy mennyi minden jutott nekem eszembe akkor.-De mocskos a fantáziád-mondtam hangosan.
-Gondoltolvasóval maradtam bent a liftbe?-nézett rám Eric jelentőségteljesen.
-Öhhm....-gondolkoztam magamba mit mondjak-Nem-nyögtem ki végül.
-Ahhaa-bólintott mint aki rájött, hogy mit takarok.-Értem én.Újabb rajongó.
-Nem vagyok rajongód.Tisztellek mint előadó, de nem mondhatom magam rajongódnak.-mondtam magabiztosan.
-Oké-tartotta maga elé két kezét védekezésképpen.-És mennyit kel itt üljünk?-kérdezte és a fal mentén lecsúszott maga mellett megveregetve a helyet, hogy üljek le.
-Nem tudom-vontam vállat miközbe kellő távolságra leültem.
-Nem harapok-mosolygott rám édesen.Micsoda?Na nee ez nem én vagyok, hessegettem el gondolataimat.
Tisztában voltam azzal, hogy fiúból van, és ha közelebb csúszok hozzá az plusz egy pont neki, de rájöttem, hogy van barátnője, így közelebb mentem.
-Már ha itt vagyunk mesélj magadról-fordult velem szembe.
-Hát oké.2 éve élek itt barátnőimmel, mivel szüleink meghalltak egy repülő lezuhanása közben.Huszadik életévemet töltöm be októberben.Alkalmi sminkes vagyok, ezen kivül táncolok.Kb. ennyi.
-Sajnálom a szüleidet.-mondta.Nagyot sóhajtottam, küszködve könnyeimmel, de mindhiába, az egyik elhagyta 'szülőföldjét' és kiszabadult.Eric egy laza mozdulattal letörölte és megölelt.Nem tudtam hova tenni, de akkor nem érdekelt.-Ne sirj.
-Nehéz-szipogtam és elhajoltam tőle.
-Elképzelem-nyújtott át egy zsebkendőt.Óvatosan megtöröltem szemeimet, nem akartam elkenni a sminkem, habár nagy valószinűsége van annak, hogy úgy nézek ki mint egy zombi.Elővettem a telefonom és a hátuljába megnéztem.Egész jó.Eric ezen csak kuncogott.-Most mi van?Csajos dolgok-legyintettem mire röhögőgörcsben tört ki.Én meg elkezdtem nevetni azon ahogy ő nevet.
Azonban a lift hirtelen megindult.Rendesen megijedtem, hiszen felugrottam, mire Mr.Röhögőgörcs még jobban nevetett.Felsegitettem,majd amikor nyilt a lift mindketten kiszálltunk.
-Akkor megyek.-indultam az ajtó fele, de elkapta a csuklóm.
-Megadod a számod?-nézett rám édesen.Na álljak már le!
-Ühüm-nyögtem ki és elkértem a telefonját.Bepötyögtem a számom, ahogy ő is az én telefonomba, majd elköszöntem és bementem a lakásba,ahol barátnőim nekem estek.
-Hol voltál?-kérdezték egyszerre.
-Liftben.Bentmaradtunk.-mondtam miközben megszabadultam a cipőmtől és dzsekimtől.
-Bentmaradtunk?Kivel?-kérdezte Maddie miközben helyet foglaltunk a kanpén.Én a középen, ők mellettem.Komolyan mint egy rendőrségi kihallgatáson.
-Öhm, izéé, ne sikitsatok.E.S.-vel.-mindig így szólitjuk.Szinte hallottam a csajok állát, ahogy koppan a földön-Hahó?-semmi válasz.-Csajok-kiáltottam mire mindketten észhez tértek.
-JÉZUSOM!-pattant fel Lessa.
-Nem kértem tőle se autogramot, se fényképet se puszit-mondtam mielőtt megkérdezte volna.
-De akkor is.Te bentmaradtál Saadeval a liftbe!-ujjongott Maddie, mint ha azt mondtam volna, hogy férjhez megyek hozzá.Mármint Erichez.
-Marhaság-hagytam ott őket és bementem a szobámba.Ilyenkor mindig olvasni szoktam.Elterelte a figyelmemet.Hogy mit?Nem érdekelt.Legyen az novella,regény akár magazin.Ez alkalommal egy svéd magazin került a kezem alá.A legujjabb száma annak, amelyiknél Lessa dolgozik.Rögtön kiszúrta a szememet ez a mondat: Eric Saade szakit kedvesével! 
Rekordsebességgel lapoztam a cikkhez és olvasni kezdtem:
A tinik bálványa úgy látszik szakit kedvesével.Az egyik fotósunk kapta le őket egy veszekedés közepén.
Eric csak ennyit nyilatkozott: Kihült a kapcsolatunk az utóbbi időben.És a szemem láttára megcsalt.Nem tühetem ezt el. 
Kivel csalta meg Molly Eric-et?Ez itt a nagy kérdés.Remélhetőleg hamar választ kapunk. 
Írta:Lessa Hammer. 
Na igen, ha Lessa írta akkor látom is magam előtt az arcát: 'Kit érdekli, fő az, hogy szabad'
Megcsóváltam a fejem kis hülyeségemen, majd eldobtam a magazint az ágy másik végébe.
Nem gondoltam volna, de átléptem az álomvilág kapuit...

5 megjegyzés:

  1. Szia! nekem ez nagyonnagyon tetszik :D siess kövivel :D xoxo:Noémmii :D

    VálaszTörlés
  2. szia nagyon tetszik az 1.fejezet gyorsan köviit:)

    VálaszTörlés
  3. Ritus96: köszi :) sietek :D

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon tetszik eddig a történeted!!
    Nekem is van egy Eric Saade-és blogom.Nenne lennél egy cserében???Kérlek nálam válaszolj:)
    http://moore-saade-love.blogspot.com/

    VálaszTörlés