2011. július 18., hétfő

3.Egy eseménydús reggel

Sziasztok!Köszönöm a komikat, nagyon jól esnek.
Itt is van a következő, ami elég hosszú lett.És eseménydús is. 
Nem dicsérem önmagam, de szerintem tetszeni fog.
Vagyis remélem.
Jó olvasást 
Timy :) 
 


Reggel kipihenten keltem.A fürdőbe mentem,lezuhanyoztam,fogat,arcot,hajat mostam majd egy törölközőbe csavartam magam,és egy másikba a hajam.A szekrényem aljából, kivettem egy fekete fehérneműszettet,majd a ruhák között kutattam, amíg meg nem találtam a számomra megfelelő összeállitást,ami egy Adidas tréning összeállitás lett.Mivel Svédország nem a kánikuláról híres, vettem egy lila pólót is a felső alá,és végül felhúztam a fekete conversem.


  











Mivel még csak nyolc óra volt,írtam a csajoknak egy cetlit, hogy szaladni mentem, majd elvettem a kulcsom,bezártam az ajtót,és lelifteztem.Mivel a tömbház hátánál van egy nagyobb park, oda mentem.
***
Már vagy húsz perce szaladhattam, amikor éreztem,hogy valaki követ.Gyorsabbra vettem a tempót,de az a valaki sikerült elérjen, és elkapja a derekam.
-Megvagy-suttogta a fülembe.Hangja hallatán elmosolyodtam.
-Ilyen korán edzel?-fordultam vele szembe.
-Bizony.Sok lány szivét kel elraboljam még-bökött izmai fele vigyorogva, mire én is elmosolyodtam.
-Akkor bocsánat,Mr.Egoista, hogy miattam szakitottad meg a 'munkádat'.
-Ugyanmáár.Legalább nem leszek magamba.-mondta.-Nos,lássuk képes vagy legyőzni-szemében huncut fény csillant meg.
-Nem hinném-próbáltam menteni a menthetőt.
-Egy próbálkozást megér-vigyorgott rám.
-Oké-adtam be a derekam.
-Nos, elszaladunk a színpadig,majd le a fagyizósnál,és vissza eddig a fáig-mutatta az utat.-Megfelel?
-Persze.-bólintottam mosolyogva.
-Akkor vigyázz, kész,rajt!-azzal el is szaladt.Követtem is.Nem hiába jövök én már elég rég szaladni.Pontosan követtem az útvonalat,de amikor a fagyishoz értem, nagyon kimerültem,így lassitottam.Eric persze fogott az alkalmon, és gyorsabban szaladt,majd előttem pár másodperccel ért vissza a fához.Zihálva dőltem neki a fa törzsének.
-Én...megmondtam, hogy....képtelen leszek....legyőzni...téged-mondtam akadozva.
-Büntetést érdemelsz-vigyorgott huncutan.
-Na nee, eléggé kifáradtam.Köszönöm, nem kérek-ültem le a fűbe.
-Nem kérdés volt, hanem kijelentés-ült le mellém, még mindig vigyorogva, majd csikizni kezdett.
-Ne...nnaaaa-nevettem és próbáltam magam kiszabadtani, de még jobban szoritott magához.Tudni kel rólam, nagyon csikis vagyok.
Kis idő után abbahagyta kinzásomat, és zihálva dőlt el a fűbe.Ránéztem.Akadozva vette a levegőt,miközben verejtékét törölte.
-Menjünk venni valami innivalót-álltam fel,őt is felsegitve.
-Menjünk.-bólintott, majd elindultunk.Némán sétáltunk el egész a legközelebbi boltig, amely a park végén volt.Mindketten vettünk egy mentes ásványvizet,majd fizettünk és távoztunk.
-Lássuk ki issza meg gyorsabban a felét-bökött meg könyökével.
-Remélem ebbe legyőzhetlek-mosolyogtam szemtelenül.Mindketten kibontottuk, és jól meghúztuk az üveget.Nem csalódtam magamban,kb. öt másodperccel hamarabb emeltem el a számtól az üveget.
-Nos,mivel megsértetted a mindent nyerő képességeimet,közölnöm kel, hogy megbánod-mondta.Én csak vállrántva folytattam utamat.Mikor láttam, hogy lemaradt,megfordultam.Senkit nem láttam.Nem lesz ennek jó vége,futott át az agyamon.
A következő pillanatba éreztem, hogy a nyakamról végig folyik valami, egész le a hátamon.Pár pillanat múlva eljutott a tudatomig, hogy igenis nyakon öntött, és most jót röhög rajtam.
-Eric Khaled Saade-mondtam ki teljes nevét, mire felnézett-Ezt még megbánod.-mutattam fel az üvegemet, mire remülten rámnézett és elszaladt.Itt az idő, hogy bizonyitsak-gondoltam és utánna mentem.Mikor a hátánál voltam szépen felforditottam az üveget,mire a tartalma a fejétől kezdte meg útját, és haladt lefele, pólóját bevizesitve.
Elégedett vigyor ült ki az arcomra, amikor megfordult.
-Téged rendesen ki kel oktatni-vigyorgott szemtelenül, majd felkapott a hátára és szaladni kezdett velem.Fogalmam se volt hova visz,de amikor a vizben találtam magam tetőtől talpig,akkor rájöttem, hogy vagy a város szökőkútjában vagyok,vagy egy medencében.
Felúsztam a felszinre és igenis egy medencében voltam.Eric vigyorgó képét találtam magam előtt.
-Hova hoztál te szemét?-ragadtam meg a lábát és húztam őt is a medencébe.Köhögve jött a felszinre,majd amikor meglátott a bosszúvágy szikrája csillant fel szemében, és lefröcskölt.Én sem hagytam magam, követtem példáját,aminek a vége egy nagy vizicsata lett.Azonban kijött a ház tulajdonosa.
-Mi folyik itt?-kérdezte a negyvenes éveiben járó férfi.
-Bocsánat-másztam ki a lehető leghamarabb.Eric is követte példámat,majd jó magyarázat után kutatva vakarta meg a tarkóját.A tulajdonosra nézett,ahogy én is, akinek elkerekedtek szemei.
-Hiszen te Eric Saade vagy-nyögte meglepetten.
-Igen-válaszolt halkan az emlitett.
-A lányom nagy rajongód.Nem jelentelek fel, ha adsz egy autogramot az ő nevére.-mosolygott, majd bement a házba.Egy perc sem kellett, egy filcel és Eric egyik képével jött vissza.
-Akkor jó.Hogy hívják?-kérdezte Eric.
-Deliah.-mondta a ház tulajdonosa.Eric aláírta a képet, majd a filcel együtt odanyújtotta a tulajdonosnak.
-Köszönöm.-mosolygott-De azért ne forduljon többet elő-nézett ránk szigorúan mire csak bólintottunk.Köszöntünk,majd távoztunk.
A háztól kellő távolságra nevetni kezdtem.
-Ez nagy volt-mondtam két roham között.
-Hála a hirességemnek, most nem egy rendőrség székében ülsz-vigyorgott szemtelenül.
-Ajjh.-forgattam meg a szemeimet-De te dobtál bele.
-Mit is csináljak, ha túl könnyű vagy?-rántott a vállán.A megjegyzésére kicsit elpirultam,majd elindultam.Kis idő múlva megszólalt.-Most kellett otthon hagyjam a kocsim nem?Bandukolhatok hazáig csurom vizesen-rázta meg a haját.
-Esetleg jöhetsz hozzánk megszáradni.-ajánlottam fel, miközben én is kicsavartam a hajamból a vizet-De előre szólok, a csajok tán még a csípőcsontjukra is fognak kérni aláírást.-mosolyodtam el.
-Nem érdekel, csak száradjak meg-nevetett.
Úgy tíz perc járás után elértünk a tömbházunkhoz.Felmentünk az ötödikre,majd be a lakásba.
Lessa jött ki épp a szobájából de ahogy meglátta, kivel jöttem megkövült az ajtóban.
-Kezdődik-sugtam oda Ericnek.
Maddie is megjelent,furcsán nézve Lessát, majd amikor meglátta Ericet,jó párszor megdörzsölte szemeit.
-Alyosha, azt hiszem kel szemüveg nekem.Vagy nemcsak én látom, hogy csurom vizesen térsz haza reggel fél tízkor,Eric Saade-val magad után, aki szintén vizes?-kérdezte Maddie.
-Jól látsz-mondtam, és beljebb léptem Lessa elé.-Ébredj fel-pofoztam meg finoman.
-Váoo...-álmodozott el Ericken, jó párszor végig vezetve rajta tekintetét.Az én tekintetem is megakadt kidolgozott felsőtestén amelyet még jobban kiemelt a vizes póló,ami hozzásimult.Szerencsére,sikerült nem feltünést okoznom ábrándozásommal.Elléptem Lessától, egyenesen a vendégszobába mentem.
Maddienek van egy fiútestvére,Cole,aki elé gyakran látogat meg minket.25 éves, három éve nős,és amikor jön, akkor mindig hozza magával Amy-t is,a feleségét.Így van pár cucca is itt.Gondolom nem lesz gond, ha odaadok Ericnek néhányat.Kivettem egy boxert, egy farmert és egy szürke trikót, mellé társitottam egy sötétkék pulcsit és kimentem velük.
-Nos, a fürdő itt van-mutattam menet közbe Ericnek a 'helységet'- itt van pár ruha, törölközőt találsz a szekrénybe.Más kérdés?-kérdeztem miközbe a kezébe nyomtam a ruhákat.
-Baj ha lezuhanyzok?
-Nem, dehogy,nyugodtan.Csak várj-mutattam fel az újjam, majd bementem.Elvettem a fésüm és egy törölközőt, majd átadtam a pályát.Bementem a szobába, kulcsra zártam az ajtót, majd megszabadultam a vizes ruháktól,amiket ki is tettem száradni az erkélyre.
Megtörölköztem, majd felvettem pár itthoni cuccot, ami egy fekete leggings-ből és egy laza fehér topból állt, kifésültem a hajam, majd kimentem.A csajok kiváncsi tekintete fogadott a nappaliba érve.
-Majd ha elmegy-tátogtam, mivel nem akartam, hogy meghallja Eric.Leültem a kanapéra, és bekapcsoltam a tévét.Az egyik lábam felhúztam, míg a másikat hanyagul lógni hagytam.Épp a hírek mentek, amikor kijött Eric is.
-Ki is ez a lány, akivel ma Eric Saade fürdött egy ismeretlennek a medencéjében?Az egyik fotósunk lencsevégre kapta a fiatalokat, akik épp egy vizcsata közepén voltak.Nagyon benne lehettek, mivel még a vaku villanását se látták-mondta a nő,miközben a képernyőn több kép jelent meg.Akkor amikor beledobott,amikor én húztam be, meg jó pár kép,amikor fröcsköltük egymást.
A hírt hallva, és a képeket látva, éreztem, hogy az arcom színe céklavörössé változik.
-Ez nem a jó dolgok közé tartozik, amiket művelni szoktam-mondta Eric és leült.
-Az én hibám-mondtam fejemet rázva.
-Nem, most igazán, hogy én vagyok a hibás.Sam,a menedzserem, már biztos hivott vagy százszor, de a telefonom tönkrement a víztől-tartotta fel a telefonját.-És le akarnám vele tisztázni a dolgot.-mondta.
-Ha tudod a számát kivülről felhivhatod az enyémről is-álltam fel.
-Tényleg?-kérdezte, mire csak bólintva tartottam elé a telefont.-Köszi-vette el, és pötyögni kezdett rajta valamit.Leültem a kanapéra, Lessa mellé, aki megbökött könyökével.Ránéztem,arcán egy sejtelmes mosoly uralkodott,mire csak megforgattam a szemem.
-Sam, meg tudom magyarázni-kezdett bele Eric-Nem, de...Megyek-fújt nagyot.-Cső-rakta le, majd nyújtotta felém.
-Nos, mennem kel.-állt fel.
-Nem jössz el egy nap vacsorázni?-kérdezte Maddie.
-De, ha nem zavarok.-bólintott.
-Te?Ugyan-legyintett Lessa.
-Majd hivlak amikor jövök-kacsintott rám, mire csak bólogatni tudtam.Felhúzta cipőjét-ami megszáradt idő közbe-majd intett és távozott.
-Csajszi, a világ egyik legszerencsésebb embere vagy-csukta be Lessa az ajtót.Én csak leültem a kanapéra és a tévét bámultam.
-Na fogjuk rá-mondtam-És ha kideritik ki vagyok, akkor mi lesz?-kérdeztem
-Lehet addig össszejöttök-mosolygott Maddie.
-Álmodj királylány-mondtam és átkapcsoltam valami zenecsatornára.
Néztem egy ideig, majd kimentem a konyhába és főztem magunknak kávét, míg a csajok a reggelit készitették.Még főtt a kávé a mai eseménydús reggelen kattogott az agyam és Maddie szavain:Lehet addig összejöttök.
Most tetszett az ötlet.Lehet...

4 megjegyzés:

  1. Sziaaa!!!:D
    Hát ez annyira...*.*
    IMÁDTAM!!!
    És a vizicsata xD
    Olyan romantikus *.*
    Nem tudok összetett mondatokban írni xD
    Eric akkora leb*szást fog kapni szerintem...:(
    Csak siess és kész!!!
    Pusziii: Zsófi.

    VálaszTörlés
  2. Zsófi K.:sziaa :) kösziiii *-* ha te mondod :D :D meglátjuk :) oké oké :D Timy *.*

    VálaszTörlés
  3. Szia:)) Nagyon jó lett!!!! Vízicsata.. ;) Szuper, alig várom a folytatást!!!
    Ui.: Akkor te is benne lennél egy link cserében?? ;)

    VálaszTörlés
  4. MyDream:szia :) köszi :D igen igen :) sietek :)
    u.i.:Kint is vagy ;)

    VálaszTörlés