2011. július 22., péntek

6.Mik a következményei annak,ha valaki követ...

 Sziasztok!
Bocsi,hogy későn jövök résszel,de megérkeztem. 
Nos,köszönöm a visszajelzéseket,nagyon jól estek.
Remélem ez is tetszeni fog,habár nekem nem a kedvencem,meg rövid is :/ 
Nade mindegy.
Jó olvasást, 
Timy







Teljesen ledöbbentem.
-Honnan ismered te Mollyt?-vontam Adamet kérdőre.
-Az most nem lényeg.-intett le-És igen,én voltam az-mondta Adam Ericnek.
-Jó tudni-morogta Eric az orra alatt,majd a cipője fele ment.-Nos,köszönöm.Jó éjt-intett és már ment is ki.Gondoltam kikisérem,így kimentem, magam mögött becsukva az ajtót.
-Jó éjt-öleltem meg.Hiba volt,mindenesetre.Illata ismét elkábitott.
-Neked is-suttogta,de nem húzódott el.Én se akartam,de éreztem magamon tekinteteket.Több mint valószínű,hogy az én lökött barátnőim a kulcslyukon néznek.
-Eric-szóltam rá,mire elengedett.
-Bocsi.-vakarta meg a tarkóját.Arca enyhe pirulásba borult.-Szia-intett mosolyogva.-
-Szia-intettem én is,majd ő beszállt a liftbe.Kinyitottam az ajtót,ami sikeresen homlokon csapta Lessát.Mondtam én,hogy leskelődnek.
-Ááu-dörzsölte homlokát.
-Egy kis jég és egy jó tanács:ne leskelődj-néztem rá szúrósan,majd elléptem mellőle.-Jó éjt csajok,Adam-intettem,majd bementem a birodalmamba,onnan pedig a fürdőbe.Lezuhanyoztam,hajat mostam,amit csak megtöröltem,így hullámos lesz.
Felkaptam a pizsim és mentem is vissza a szobámba.bebújtam az ágyamba,és vártam,hogy vegyen el az álom.
***
Éreztem,hogy besüpped az ágy mellettem,így sikeresen felkeltve.Majd két kar fonódott össze a hasamon.
-Eric,aludni szeretnék-mondtam,majd szemeim rögtön kipattantak,amint a tudatomig eljutott,hogy rossz nevet ejtettem ki.
-Eric, mi?-állt fel dühösen Adam.
-Molly,nem?-vágtam vissza-Mit keresel te- néztem az órámra-hajnali három órakor az ágyamba?-kérdeztem.
-Na mi van,már a barátnőmmel sem szabad aludjak?Ne legyünk ovisok.-gúnyolódott.
-Na ide figyelj-álltam én is fel.-Egy: nem vagyok és soha nem is leszek a barátnőd és kettő: húzzál aludni-mondtam majd kituszkoltam az ajtón,hangosan bevágva azt az orra előtt.Nagyon felhúzott.Mégis milyen joggal jön ő az én ágyamba?
Dühösen hajtottam újra álomra a fejemet.
***
Reggel fél tízkor keltem.A fürdőbe megmostam az arcom, a fogam,kifésültem a hajam, majd visszamentem a szobámba.Felvettem egy farmer térdnadrágot meg egy babarózsaszín atlétát,felkötöttem a hajam egy lófarokba,majd kimentem.
-Reggelt-köszöntem.
-Csajszi-nézett be Lessa a kanapé alá- hol van Adam?
-Megvan-jött ki Madison a vendégszobából.-Mármint elment,de találtam egy cetlit.
-Add ide-kaptam ki a kezéből.A cetlin ez állt: Az estét eltekintve jól éreztem magam.Viszont haza utazom.Alyosha remélem megérted miért.Adam. 
-Aly,nem akarsz valamit mondani?-kérdezte Lessa.
-De.-mondtam nyugodtan,majd leültem a kanapéra-Az éjjel átjött,és befeküdt mellém.Én meg félreszólitottam...
-Vagyis?-vágott közbe Maddie.
-Adam helyett Ericket mondtam neki.Átkereszteltem.Erre ő hisztizni kezdett,mire én megmondtam,hogy ha neki Mollyval van ügye,akkor velem mi a baja?Azzal fogtam magam és kivezettem szépen a szobámból.
-Azt megnézném milyen szépen-mondta Lessa.
-Neked már Eric-fertőzésed lett-állapitotta meg Maddie.-Egy hete még csak grimaszoltál,amikor meghallottad bármelyik számát.
-Most mi van?-tettem az ártatlant-Nem lehet egy embert megkedvelni?-kérdeztem,habár egyértelmű volt,hogy nagyonis kedvelem.
-Komolyan?Evvel azt akarod mondani,hogy cseppet se kedveled,úgy mint pasit?-faggatózott Lessa.
-Hidd el Lessa,nem én kellek neki.-azzal felálltam-Megyek sétálni.Majd jövök-vettem magamra egy kardigánt és a sportcipőim egyikét,majd kimentem.Lelifteztem és kiléptem a lépcsőházból.
Kint kellemes volt az idő.Se hideg, se meleg.Olyan kellemes,pont jó.

Már egy ideje sétálgattam,amikor éreztem,hogy valaki követ.gyorsabbra vettem a tempót,így-még én sem tudom,hogy-de elértem a parkhoz.Ott meg szaladni kezdtem.Szemem sarkából láttam,hogy az illető követ.Éreztem,hogy kezd kihagyni az erőm,már amikor a park vége fele járhattam.
Egy adott pillanatba megcsúsztam egy pocsolyán,de nem estem el, valaki elkapott.
Viszont nem tudtam,hogy kicsoda,mivel minden homályos lett...

7 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon jó rész lett szerintem. Tartalmilag nekem tetszik. A kedvencem a névtévesztős rész volt, de vége is szupii ^^
    Siess hamar a kövivel! Puszii^^

    VálaszTörlés
  2. Édes Drága Virágszálam!
    Te aztán tudod, hogyan kell befejezni.
    De nem tudok rád haragudni, még akkor sem amikor JB fanfic-et írsz.
    ÓÓÓ imádtam azt a részt, amikor Aly kidobta az ágyából Adam-et :P Gonosz vagyok,de nekem Adam nem volt szimpi.
    Már csak arra lennék kíváncsi, ki követte...
    Van egy két tippem, de nem mondom el mert gonosz vagyok.
    Egy negatívum: rövid volt :(
    Siess a kövivel itt nekem!!!
    Különben...Még én sem tudom, mi lesz....:DD
    Puszi: Zsófi.

    VálaszTörlés
  3. Sziszaa:Szia!Köszi :D Sietek :)
    Zsófi K:Ugyee? :P De szeretlek :D nagyonis gonosz vagy:D Komolyan mondom,még én sem tudom,de kiderül :D tudom,de ennyire tellett tőlem :( sietek különben semmi nem lesz xD Timy

    VálaszTörlés
  4. sziaa! degonoszvagy:D ezt a befejezést.kész.:Dimádtam.Istenem siess kövivel mert meghalook:D
    xoxo:Noémii (:

    VálaszTörlés
  5. Fluff:) : szia :D igeeeen :) köszii :)) sietek :P

    VálaszTörlés
  6. Szia!!!
    Bocsi, hogy hamarabb nem tudtam írni, de sok minden közbe jött!
    A lényeg... hogy baromi jó fejezet!!! Szerintem eddig a legjobb! ;) Tetszett amikor Aly véletlenül vagy automatikusan Eric-et mondott! Így kell annak az Adam-nek! :) Ja és végre kiment a képből... még több helyett adva kedvencünknek! Így kell ezt!
    Viszont kíváncsi vagyok, hogy ki követte... bár lenne egy -két tippem. De szerintem meglepsz minket! :))
    Utolsó mondat... :))))))))))))
    SZUPER VAGY!!!
    Siess a folyatással, már türelmetlenül várom! :)
    Üdv.: MyDream

    PS.: Ha van kedved nézz be hozzám , van friss (5.rész). Megtisztelnél egy véleménnyel! ;)

    VálaszTörlés
  7. MyDream: Szia :) Nem gond :D Köszi :):D Meglátjuk, addig van még :) Köszi :):D UI: Megjegyzés elküldve XD

    VálaszTörlés