2011. július 16., szombat

2.Valami új

Bocsánat a késésért, nem állt szándékomba, csak nem volt ihletem, meg el voltam foglalva. 
Nos, itt is van a második rész.Köszönöm a komikat az előzőhöz.
Jó olvasást. 
Timy 
Telefonom vad csörgésére keltem.Meg sem néztem ki az, becsukott szemmel nyomtam le a zöld gombot.
-Szia.-hallottam meg Eric hangját a vonal másik végéről.Szemeim rögtön kipattantak.
-Helló.Mizu?-kérdeztem már teljesen ébren.
-Hát csak annyit akartam kérdezni, hogy nincs-e kedved eljönni egy kávéra?-hangja kicsit halk volt.Elmosolyodtam.
-De.-adtam meg a válaszomat.
-Akkor egy óra múlva nálad vagyok.Szia.-most már biztos voltam benne, hogy vigyorog.
-Oké.Szia-tettem le mosolyogva.Felálltam az ágyról, kutakodni kezdtem valami elfogadható ruha után.A csőnadrágom maradt,mellé felvettem egy narancs rövidújjut,és a narancs conversem. Megigazitottam a sminkem, fújtam magamra leheletnyi parfümöt, elvettem a telefonom és némi pénzt, majd kimentem.A csajok a nappaliban ültek.Lessa laptopozott, Maddie a TV-t nézte.
Lessa szimatolni kezdett,de fel nem nézett a képernyőről.
-Hova mész?-kérdezte-A parfümöd árulkodik-tette le a laptopját.Hát igen, általába csak randira használom ezt a parfümöt.De ez nem is randi, miket hebegek?
-Öhm...ki-próbáltam kitérni.
-Kivel?-faggatózott Maddie is miközben mindketten felálltak és közeledni kezdtek felém.
-Ha aztmondom, hogy E...-be se fejezhettem a csajok sikitani kezdtek.
-Viccelsz?-kérdezte Lessa csillogó tekintettel.
-Nem.-mondtam határozottan.Mint egy mentősereg(amelyik egy emberből állt) csengettek az ajtónál.Kinyitottam és Ericel találtam magam szembe.
-Szia.Mehetünk?-kérdezte
-Szia.Igen-válaszoltam.Felvettem a dzsekim, köszöntem a csajoknak,és már ott se voltam.
A közeli kávézóba mentünk.Eric illedelmesen kinyitotta az ajtót és előreengedett.Rendeltünk, majd leültünk egy üres asztalhoz.
-Ha kérdek valamit felpofozol?-kérdezte mosolyogva.
-Attól függ-mosolyogtam én is.
-Nevezhetjük ezt randinak?-ledöbbentem.Na most mit mondjak?Végül is kinyögtem, hogy:
-Aha.
Szája mosolyra húzódott, ajkába harapott és beleivott kávéjába.
-Elviszlek a kedvenc helyemre, mit szólsz?- kérdezte kis csend után
-Oké-egyeztem bele.Fizettünk,majd elindultunk.Átmentünk az egyik közeli parkon, majd be az erdőbe.Nem nagyon szimpatizálom én ezeket a helyeket.
-Jó ötlet ez?-kérdeztem.
-Igen, semmi bajod nem lesz.Csak gyere utánnam-fogta meg a kezem.Engedelmeskedtem, lépten-nyomon utánna mentem.Mígnem kiértünk egy tisztásra, ahol volt egy vizesés.
-Gyönyörű-suttogtam.
A nap lemenőben volt,ami még szebbé tette a helyet.
-Ugye?Ide szoktam jönni gondolkodni.-dölt el a fűbe.Követtem példáját.
-Hogy találtál erre a csodálatos helyre?-kérdeztem
-Apa mutatta még kiskoromban.Azóta mindig hű látogatója vagyok ennek a helynek.-magyarázta.
-Nem is csodálom.
Hirtelen egy erős szél támadt, amitől összerezzentem.
-Gyere menjünk, még megfázol-állt fel eric, majd felsegitett engem is.
Visszaballagtunk a városba, ahol már világitottak a lámpák,fénybe öntve Stockholmot.Úgy tiz-tizenöt perc alatt már a tömbházunk előtt voltunk.
-Nos, köszönöm az estét.-mosolyogtam rá.
-Nincs mit.Örülök, hogy eljöttél.-viszonozta mosolyomat-Akkor még beszélünk.Szia-adott puszit az arcomra majd intett egyett és mosolyogva távozott.Pár másodpercig álltam ott, emésztve a történteket, amikor hangos sikitásokat hallottam fentről.
-Nem akarok oda menni-motyogtam magamba, de a szél mintha a rosszamat akarná, befele kezdett 'terelgetni' hüvös fuvalatával.Így hát felmentem.
Amikor bezártam az ajtót a két lökött barátnőm kiváncsi arcát találtam majdnem az enyémbe.Levetettem a dzsekim és a cipőm és vártam a kínozást.
-Nooos?-kezdte a 'Nem hagyunk békén amíg mindent nem tudunk' operációját Lessa.
-Ittunk kávét, elvitt a kedvenc helyére, majd arconpuszilt-itt egy kicsit elpirulhattam, mivel a két barátnőm csak bólogatva, karba tett kezekkel vigyorgott rám.Megforgattam szemeimet, majd kikerülve őket, mentem a szobámba.Mosolyogva dőltem el az ágyon, és állapitottam meg, hogy valami új kezdődött evvel a délutánnal.
Csak még nem tudtam mi is az...

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! :D
    Siess a kövivel, légyszii :))

    VálaszTörlés
  2. Na szívem!
    Végre tudok írni kommentet.:DD
    Nagyon tetszik az alapsztori, meg a két fejezet is.
    Imádtam a liftes dolgot és azt, hogy azért láttam, hogy a piszkos fantázia befigyel xD
    Siess nekem a kövivel!!!
    Puszii: Zsófi.

    VálaszTörlés
  3. Névtelen:köszi sietek :D
    Zsófi K.: szia igeen :D köszi :) xD sietek puszi*-*

    VálaszTörlés