2011. július 21., csütörtök

5.Vacsora(csata)

Jelen!
Jöttem a kövivel :D Köszönöm a komikat,örülök,hogy tetszik amit produkálok :) 
Nos itt is van a kövi,és eléggé fárasztó volt megírni,de remélem jól sikerült, és tetszeni fog :D 
Jó olvasást, és komizzatok légyszives 
Timy 




Hamar eltelt az idő,döbbenten vettem észre,hogy már fél öt.A csajokkal a nappaliba TV-ztünk.
-Nade csajszik,mit főzünk?-tettem fel a számomra költői kérdést.
-Spagetti.-vágta rá Lessa.Nem hiába olasz faj.
-Az köztudott,hogy te mit mondsz.-mondtam mosolyogva.-Maddie.Desszert?-néztem a barátnőmre.
-Nyárit-nézett vissza a képernyőre.Na igen a Nyári Angol Desszert.Ezek úgy tapadnak a nemzetükhöz,mint a rágógumi a cipőtalpra.
-Oké-álltam fel,hogy menjek készitsem a kaját.-Gyertek máár.-kapcsoltam ki a TV-t.A csajok is feltápászkodtak majd követtek a konyhába.
-Nos,Maddie te csinálod a desszertet,mivel nekem fogalmam sincs hogy kel.Lessa,mi ketten a spaghettit.Te a tésztát,én a szószt.
-Rendben főnök-álltak elém katonásan.Megforgattam a szemeimet majd nekikeztünk a munkának.
***
2 óra után meglett a kaja.Összefutott a nyál a számban akárhányszor ránéztem,de addig amíg meg eszem,kel még várjak.
-Akkor ha evvel megvolnánk-húzott fel Lessa a pihenőhelyemről-akkor téged is el kel lássunk.-tolt be a szobámba.
-Lessa,fel tudok magamtól is öltözni.-jelentettem ki. 
-Nem azért vagyok itt-mondta-hanem, hogy kiválasszam a ruhádat.-kezdett el kotorászni a szekrényembe.-Ezt próbáld fel-nyomta a kezembe a ruhát.Én csak szótlanul bementem a fürdőbe,felvettem,majd megnéztem magam a tükörbe. 
Visszamentem a szobámba ahol Lessa és Maddie elképedt arcával találkoztam. 
-Nos csajszi,ez szuper,de nem akarom, hogy felfaljanak,van épp elég kaja-húzta el Lessa a száját.
-Próbáld fel ezt-adott egy másikat Maddie a kezembe.Nagyot sóhajtva bújtam ki a ruhából,és vettem fel az épp kapottakat,majd visszamentem.
-Nem jó!-nyafogott Lessa.-Tudod mit,hagyd a fejeden a kalapot és vedd fel mellé ezeket.-nyomott egy újjab kupacot a kezembe.Szemforgatva vettem fel a ruhákat.A tükörbe megnéztem magam.
-Ezt nem vetem le,ha lelőnek akkor sem-mondtam,majd visszamentem.

-Ez az csajszi-csapta össze Maddie a kezeit.Felvettem még a szürke conversem,ha netán menekülni kellene ne babráljak vele.A csajok is mentek készülődni,addig én feltettem egy kis sminket,és parfümöt,majd kimentem és megteritettem az asztalt.Kis idő múlva megjelent Lessa is.Ránéztem,nem vitte túlzásba az öltözködést: 

Madison is közvetlen utánna lépett ki birodalmából.Lazán,stílusához híven öltözködött: 
-Jól néztek ki-dicsértem őket.
-Köszönjük-öleltek meg.Az órára pillantottam ami fél nyolcat mutatott.Csengettek.
-Ez biztos Adam.-mondta Maddie.
-Megyek én.Megkíméllek.De Erictől már nem-mondta Lessa és eltünt.-Nos Adam,még várunk valakit vacsorára-magyarázta Lessa,miközben jöttek be a konyhába.
-Ki kel csípjem magam?-kérdezte Adam.
-Nem,csak azért ne vegyél szakadt ruhákat-mosolyogtam rá.
-Oké.Tüntem-mondta és elment.
Az a fél óra hamar eltelt,csengettek az ajtónál.
-Csak ügyesen-veregette meg Maddie a vállam.Szemforgatva mentem az ajtóhoz majd kinyitottam.Eric az ajtófélfának támaszkodva villantotta rám féloldalas mosolyát.Végig néztem rajta:egy lila V kivágású top,egy sötétebb farmer és piros(!) cipő.
-Szia-köszöntem majd beengedtem.
-Szia-ölelt meg.Azthittem menten elájulok amikor beszippantottam kábitó illatát.
-Készen vagyok-jött ki Adam,mire rögtön szétrebbentünk(pedig még álltam volna ott).Eric végigméregette párszor,ahogy Adam is Ericket.
-Öhm-törtem meg a csendet,mivel az én drága barátnőim nem voltak képesek rá-Eric,ő itt Adam,volt osztálytársam.Adam,ő itt Eric.-mutattam be őket egymásnak.Adam közelebb jött,kezet ráztak,miközben folyamatosan állták egymás tekintetét.
Lessa szemszöge: 
Olyan gyilkosan néztek egymás szemeibe,hogy menten azthittem valamelykikük a föld alá süllyed.
-Elhiszed,hogy Aly-ra megy ki a játék?-sugtam oda Maddienak.
-Normális ki másra?-sugta vissza-Nos,gyertek enni-mondta már mindenkinek.Eric vetett még egy lenéző pillantást Adamre,majd a konyhába jött.Intettem neki,hogy nyugodtan leülhet.Aly és Adam is úgy tettek,majd én is leültem,ahogy Maddie is.
Alyosha szemszöge: 
-Nos,Adam-szólalt meg Eric miközben a villájára tekert spagettit-Mesélj magadról.
-20 éves vagyok,egy zeneboltban dolgozom Angliába.A lányokkal együtt jártuk ki a középiskolát,Alyoshával jártunk is-erre a kijelentésére sikerült félrenyelnem a spagettit ami a számba volt,így heves köhögésbe kezdtem.Ezt most nagyon nem kellett volna megemlitenie.
-Aly,jól vagy?-kérdezte Eric.
-Minden rendben-néztem gyilkosan Adamra.
-És Eric,te mikor nősülsz?Halottam Mollytól,hogy megkérted a kezét.-kérdezte Adam és beleivott narancslevébe.
A csajokra néztem egy amolyan 'miaszöszvan?' fejjel,majd Ericre,a magyarázatát várva.
-Nem nősülök,amúgy se vélem úgy,hogy ki kellene tárgyaljam a magánéletem-mondta csipősen
-Mintha nagyon sok mondanivaló lenne-vágott vissza Adam.
-Na ide figyelj,nehogy már jobban tudjad te, mint én-rakta le idegesen a villáját Eric.
-Nem is akartam tudni,de a sors úgy hozta,hogy tudjam-na ennél ledöbbentem.Most mi van?.A csajok ugyanolyan meglepetten néztek hol egyikre,hol másikra.
A fiúk csak állták egymás tekintetét,szinte villámokat szórva.
-Oké,nem veszekedni jöttetek remélem-próbáltam lehiggasztani őket.
-Nem,nem azért jöttem Aly.-mondta Eric és ujra enni kezdett.
-Csak én hivom így-morogta Adam.Ezt már én se hagyhattam szó nélkül.
-Nem Adam,nem csak te hívsz így.Mindenki így hív.-kezdett felmenni bennem a pumpa.
-A suliba még csak a barátaid hívhattak így.-motyogta.
-Igen,a barátaim.Eric egyike a szűk baráti körünknek-mondtam
-Aly,Aly-állt fel Maddie-Gyere velem,segitened kel.-húzott fel a székről, egyenesen be a fürdőbe.-Mi a szösz ütött beléd?-kérdezte.
-Már elviselhetetlen-fújtam nagyot.
-Légyszives Aly.
-Oké.-morogtam az orrom alatt.
-Csajok-hallottam Lessa hangját,mire feltéptem az ajtót,és egyenesen a konyhába vettem az irányt, ahol a két srác készen állt egymást kiirtani.
-Képes leszek legyőzni őt,hiszen ma reggel voltam szaladni-mondta-Alyvel-tette hozzá rám mosolyogva.1:0 Ericnek.
-Tavalyig boxoltam első osztály óta-mondta Adam.1:1
-Nem érdekel,akkor is simán legyőzlek.-vágott vissza Eric.
-Kész-álltam közéjük.-Tudom mire megy ki a játék, és nem fogom hagyni, hogy tárgynak kezeljetek.Gondoltam normális emberek vagytok,de úgy látszik nagyon tévedtem-mindent kiadtam magamból,már nagyon elegem lett.Még vetettem rájuk egy pillantást,majd bementem a szobámba,jól bevágva magam mögött az ajtót,mondanivalóm erősitéseként.
Eric szemszöge: 
Igaza van Aly-nek,szánalmasak lettünk.Habár Adam valamiért nagyon ismerős nekem.És nem tudom honnan.De most nem az érdekel.
-Én azt hiszem megyek lássam mi van vele.-suttogtam majd a szobája fele vettem az irányt.Nem tudtam pontosan melyik az,de szipogások hallatán rájöttem,hogy a második ajtó.Halkan bekopogtam,majd bedugtam a fejem.
-Bejöhetek?-kérdeztem.Aprót bólintott,mire bejöttem és becsuktam magam mögött az ajtót.A földön ült,térdeit felhúzva magához,szorosan átölelve őket.
Leültem mellé,magam elé bámultam.Elcsesztem az esélyeimet,az biztos.
-Sajnálom Alyosha-nem engedhettem meg magamnak,hogy becézzem.Nem éreztem méltónak most.
-Minden rendben.De mint mondtam már, szólits Alynek.-nézett fel rám.
-Komolyan,te gondolatolvasó vagy.Már mondtam egyszer neked,de csak jobban megerősitem most.-mondtam mire halkan felnevetett,majd újból rám nézett.
Alyosha szemszöge: 
Tekintete elbűvölő volt.Tudtam,hogy nagy hiba volt belenézni szemeibe.Vágy,szomorúsággal keverve áradt belőlük.
Arca közeledni kezdett,ajkai surolták az enyémeket,amikor nyilt az ajtó.
-Öhm,bocsi-jött be Adam-Csak beszélni akartam Alyvel.
Nagyot fújva álltam fel, és húztam ki Adamot a szobámból,egyenesen a vendégszobába.
-Mit akarsz?-kérdeztem karba tett kezekkel.
-Bocsi.Féltékeny vagyok erre a gyerekre.Tudom,hogy minden csaj álma meg satöbbi, és épp azért.Meg-fogta meg a mindkét kezemet-érzek irántad még valamit,hiába telt el 3 év.-mondta miközben tekintetét enyémbe fúrta.Szivem heves dobogásba kezdett,elmosolyodtam,majd megszakitva a kettőnk közötti távolságot,megcsókoltam.
Magam is meglepődtem akciómon,de nem nagyon érdekelt.
Levegőhiány miatt elhúzódtam tőle,zavartan a földre pillantottam.Kedveltem,de már nem éreztem azt amit ezelőtt 3 éve éreztem,amikor megcsókoltam.
-Adam,figyelj-néztem fel újból rá.Kék szemei csillogtak a boldogságtól,nem akartam megbántani mondanivalómmal.-semmi-mosolyodtam el,majd elléptem tőle,ki a fürdőből.
-Én megyek-mondta Eric.-Köszi a meghivást,nagyon jó volt a kaja.-dicsért meg minket.Megölelte a csajokat is,engem is,majd Adam elé lépett-Sajnálom.-fogott kezet vele.
-Én is.
-Habár rájöttem honnan vagy nekem olyan ismerős.-mondta Eric.
-Honnan?
-Veled csókolózott Molly...

6 megjegyzés:

  1. Csillagvirágom!
    O.o
    A vége...Nem jutok szóhoz, ez nem ér...
    Te Szent Isten!
    És függővég???
    Miért kínzol bennünket??!!
    Hm????
    És most már biztos: Team Eric *.*
    Ez durvaa...
    És az ajtófélfás rész :P Olyan bárgyú vigyor terült szét a képemen, hogy ha valaki látott volna, most kénszerzubbonyt erőltetett volna rám xD
    Siess a kövivel!!!
    Különben...
    Puszi: Zsófi.

    VálaszTörlés
  2. Zsófi K. :mondtam én, hogy kínozni is tudok :D úgy úgy xD azt megnézném xD sietek különben (nem lesz semmi xD) Timy

    VálaszTörlés
  3. Szia Timy!

    Gratulálok! Remek lett ez a rész. Sejtettem, hogy lesz itt féltékenykedés. Csoda, hogy nem verekedtek össze. Adam és Eric. Erre mondják azt "Két tűz között". :) A vége pedig...
    Nagyon várom az új fejezetet.
    Üdv: Myka

    VálaszTörlés
  4. Myka:Szia :) Köszönöm :) Hát igen :D Sietek :) Timy

    VálaszTörlés
  5. Oh, te jó ég! Oh te jó ég! (erős kéz legyezés)Ha nem kapok levegőt, mindjárt elájulok...
    Oké, elég... túl hülye lettem. ;)
    Ez...ez...FENOMENÁLIS VOLT!!! ÉS nagyszerű... és bombasztikus...és...és még több jó szó!!
    Amikor Eric és Adam szó csatát vívtak, én magam is éreztem a kettőjük közti viszályt! Ez jó volt. A másik, hogy igaz, megcsókolta Adam-et, de mégse érez semmit:))) így a jó. Aztán arra is kíváncsi lettem, hogy vajon Eric-nek miért ismerős Adam. Gondoltam én mindenfélére, aztán az utolsó mondat...áhhhh!!!!!
    Hogy lehet így befejezni???? Hmm??? Hogy teheted ezt velem? Mit fogok én a következő részig csinálni??!! :)
    Ami a végét illeti, mint befejezési mód - hasonlítunk ;))) Szeretjük az olvasókat az őrületbe kergetni, igazam van? :)
    Várom a folytatást!!! Siess, kérlek! ;)
    Üdv.: MyDream

    VálaszTörlés
  6. MyDream:csajszi el ne ájulj itt nekem, még kellesz :D köszönöm :) úgy bizony :D megtudtad édesem :D a kezemmel :D vársz,hamarosan érkezik xD ugye :P? sietek :) Timy

    VálaszTörlés