2011. augusztus 3., szerda

9.Kemping

Sziasztok! Bocsánat a késésért, csak ihlethiányban szenvedtem. 
Tipikus.Nos itt van a kövi. 
Jó olvasást kivánok hozzá és komizzatok :D. 
Timy :D 
PS: Köszönöm a komikat, és a 20 rendszeres olvasót, igazán sokat jelentenek számomra :)

1 hét múlva 
Az állapotom stabilizálódott, teljesen rendben van minden.
Eric kitalálta, hogy ezt meg kel ünnepelni (?) ezért szervezett egy kempinget.A táncasai, akiket nem ismertem -eddig- is jöttek, meg persze az én drága barátnőim.Félre ne értődjék, nincs az életbe szebb és jobb dolog, amikor van akire számits, és tudod, hogy ők akár hajnalok hajnalán is segitségedre vannak.
Így hát, a forgalom közepén, Stockholmban vagyunk, habár már egy bő órája utazgatunk.A srácok felajánlották, hogy a kis turnébusz pont jó lesz hat személy, meg a cuccok elszállítására.
Mivel az út borzasztó hosszú, felváltva vezetünk.Számitásaink szerint 12 óra összesen.és mivel mindenkinek van jogsija fejenként 2-2 órát vezetünk.Nem olyan hű de sok, de azért mégis haton vagyunk.Már két éve van jogsim, csupán a kocsi hiányzik.
Miután végre kiértünk Stockholm forgalmas utcáiról,megálltunk egy benzinkútnál, ahol feltankoltuk magunkat.Mi -csajok- be is mentünk, egyet-mást vásárolni.
Épp az innivalóknál voltam amikor Lessa a kezembe nyomott egy kisebb dobozt.Elsápadtam amikor megláttam mi az.
-Meghibbantál?-kérdeztem tőle.
-Most komolyan, ha együtt fogtok aludni...-félbeszakitottam.
-Inkább tartsd meg neked és Alexnek-azzal mosolyogva a kosárba tettem az üvegeket.
-Na de...-pirult el.
-Csak csupán azt ne mondd, hogy nem jön be-vigyorogtam.
-Nem is mondtam, de...
-Hát ez meg mire való?-lépett mellénk Lessa alanya, aki ha lehetséges még vörösebbé vált.
-Maddie-nek-nyögte ki végül.
-Áhá...látom Kevin munkába állt már- azzal Lessára kacsintva tovább állt, míg én alig birtam visszafolytani a nevetésem.
-Ne röhögj-parancsolt rám Lessa, azzal belökte a kosárba a kis dobozt.Szemforgatva mentem utánna, majd a pénztárhoz mentünk.A többiek már kint vártak.Kevin és Maddie full vörösen, míg Alex és Eric szakadtak.
-Hát ti?-kérdeztem miközbe bepakoltam hátra a cuccokat.
-Semmi különös,csak Kevin munkabeosztásán szórakozunk-mondta Eric, mire Alex még jobban kezdett nevetni.
-Na de...-vettem elő a dobozt- tudni illik, ma nem csak Kevin áll munkába.Csak ügyesen-dobtam oda Alexnek.
-Induljunk-javasolta Lessa.-Vezetek én.-azzal beült a kormány mögé.Én az anyósülésen maradtam még mindig.ár egy negyed órája utazhattunk, amikor megszólalt Lessa-Leégettél.-suttogta, hogy ne halljék meg a többiek.
-Te vetted elő-szürtem ki a fogaim között.Erre már nem válaszolt, az utra koncentrált.

6 óra múlva: 
Jelenleg rajtam a sor a vezetésben.Mellettem Eric ül, hátul a többiek húzzák a lóbőrt.Amit nem csodálok, hiszen már este tíz is elmúlt.
-Mióta van jogsid?-törte meg Eric a csendet.
-Lassan két éve.-mondtam, de a szemem le nem vettem az útról.-És itt merre?-kérdeztem egy út elágazásnál.Eric a térképet tanulmányozta, majd megszólalt.
-Jobbra.Én se voltam itt eddig-mondta.
-Nem én leszek a hibás ha eltévedünk-vontam vállat.Épp, hogy kimondtam,valami recsegni kezdett, hogy a többiek is felébredtek.
-Mi miaz?-kérdezte Kevin.
-Nem tudom.Egy biztos, a kocsi leállt.-szálltam ki.Egy lámpa előtt sikerült 'leparkolni', így tökéletesen láttam, hogy a kerék kilyukadt. -Ugye van pótkereketek?-kérdeztem.Eric kiszállt a kocsiból, és kivett egy kereket hátulról.
A kerék sikeres felszerelése után, Maddie átvette a helyem a vezetésbe, így én hátra ültem.
Sikerült álomba szenderülnöm.

Amikor felébredtem egy sátorban voltam, mellettem Eric ült.Megdörzsöltem szemeim és én is felültem.
-Reggelt-köszöntem.
-Neked is-ásitottam. majd felálltam.Kimentem a sátorunkból, egyből ismerős arcokkal találkoztam.
-Jó reggelt, bagoly-mosolygott Maddie.
-Nektek is.-intettem, majd a kocsihoz mentem.Kivettem belőle a hátizsákom amibe a ruháimat tároltam.-Esetleg valami vizforrás?-kérdeztem.
-Igen-itt mész,eltérsz jobbra az első kidöntött fánál, ott pedig van egy kisebb vízesés.-utasitott Alex.
Követtem az útvonalat, majd amikor odaértem,fehérneműre vetkeztem, mivel ismerve a hímnemű példányokat, képesek követni.A vizesés alá áltam, és 'letusoltam', ahogy lehetett.Majd megtörölköztem, és egy szikla mögé bújva felöltöztem.
A gondolkodásom igen is nyerő volt, mert épp amikor visszafele mentem, megláttam ahogy Eric elbújik egy bozót mögé.Elmosolyodtam, majd visszamentem a többiekhez.
-Nos, merre van Eric?-kérdeztem.
-Itt-hangzott egy hang a hátam mögül.Haja kócos volt,ruháján kisebb szakadások voltak.
-Ennyit az emberek követéséről-kuncogtam, mire ő elpirult.
Leültünk mind reggelizni, ugyanis míg én tusoltam, Maddie és Lessa megcsinálták a reggelinket, ami sültkrumpliból,és húsból állt.
Már javában falatoztunk, amikor az egyik bokor megmozdult...

4 megjegyzés:

  1. Szia Timim!
    Először is. Örülök, hogy megjött az ihlet. :D
    Másodszor: nagyon jó rész, volt bár szerintem ami, a defektes részt illeti egy kicsit jobban kifejthetted volna, és akár egy vicces szitu is kerekedhetett volna belőle. Viszont az óvszeres rész hatalmas volt. xD És én szerintem leírhattad volna, hogy nézhetett ki a vízesés, mert biztos, gyönyörű volt. Jó ötlet volt kemping, és kíváncsian várom, mi bújt meg a bokorban. ;)
    Összességében: nagyon tetszett.
    És még egy észrevétel.Ebben a fejezetben volt olyan rész ahol jelen, és volt olyan is ahol múlt időben írtál. Ez az egyetlen orvosolni való. :D
    Siess a kövivel!
    Puszi: Zsófi.

    VálaszTörlés
  2. Zsófi K.: Szija :) te azt gyorsan olvasol :D Igen :) Lesz az is :D Igyekeztem xD Nem vagyok az a lírikus tipus :/ Meglátjuk még :D Köszi :) Kicsit kavargatom azokat a fránya időket, mivel vannak kifejezések, amiket nagyon bele akarok írni, viszont az idő nem engedi, de igyekszek figyelni :D Sietek :) Timy *-*

    VálaszTörlés
  3. Fúú.nagyon jó lett..
    kíváncsi vagyok mi vagy ki van a bokor mögött vagy egyáltalán miért mozdult meg.:)
    nagyon vároom a következőt..siess vele kérleek!;)

    VálaszTörlés
  4. Zsó:köszi :) meglátjuk :D sietek ♥

    VálaszTörlés