2011. augusztus 6., szombat

10.Verseny

Sziasztok!
Meghoztam a következő részt, mivel egész kedd, netán szerdáig nem tudok irni.
Vettem észre, hogy a szavazásnál van akinek nem tetszik a blog.Csak azt tudnám mi nem tetszik.Nyugodtan irjátok le a véleményeteket, próbáljak csiszolni a történeten. 
Nos jó olvasást kivánok, és komizzatok kérlek. 
Timy

Amikor kirepült belőle egy galamb, Eric felsikitott, mire mindenkiből kitört a nevetés.
-Most komolyan te megijedtél egy galambtól?-kérdeztem fuldokolva.
-Tudtam is én mi a szösz van ott-tömött a szájába egy újjabb adag sültkrumplit.-Áá ez forró-köpte ki, mire mi mégjobban nevettünk.-Most mi van?Én leszek a bohóc?
-Ha így folytatod haver, akkor igen-nevetett még mindig Alex.
-Iiigen?-azzal Eric felemelte a poharát, és a tartalmát Alexre öntötte.
-Te szemét-állt fel az áldozat.
-Nézzétek máris meg van a második bohócunk.-vigyorogtam.
-Na te csak igazán hallgass.Vagy kérsz te is egy adagot?-töltött ismét vizet a poharába Eric.
-Nem köszönöm, már tusoltam-mondtam még mindig vigyorogva.
-Te ezt még megbánod-mutatott Alex Ericre.
-Úúú de félek-forgatta meg a szemét az imént emlitett, alias Következő Áldozat.Alex vont egyet a vállán, majd fogta Lessa szájfényét (?) és bekente Eric száját.
-Tudom, hogy szereted az epert-vigyorgott utána rám, mire elpirultam.
-Jól van Alex, ez háború-törölgette Eric a száját.-Gyertek-intett a két fiúnak akik vele mentek.
-És mi?-kiáltott utánnuk Maddie.
-Nem kel ti mindent tudjatok-nézett vissza Kevin.
-Min agyalhatnak?-kérdezte Lessa.
-Nem tudom.-vontam vállat.Maddie halkan a kocsihoz lopózott,hogy hallgatózzon, hiszen a fiúk a kocsi bal oldalán 'tervezgettek'.Pár másodperc múlva visszajött..-Nos?-kérdeztem.
-Arra megy ki a játék, hogy ki férkőzik jobban a közeletekbe-mutatott rám, majd Lessára.-Kevin lesz a bíró.
-Nos, akkor legyünk okosak Lessa-néztem barátnőmre-Ne engedjük őket a közelünkbe.
-Oké...de nehéz lesz-húzta el a száját.
-Lessa, gyerünk már, jó móka lesz-biztattam.
-Oké-sóhajtott.A fiúk is visszatértek,így folytattuk tovább az evést.Eric mellém akart ülni, ám én Lessa mellé ültem, így Alex is kénytelen volt helyet változtatni.
-Aly-szólitott meg reggeli után Eric.-Mit szólnál ha elmennénk felfedezni a terepet.
-Áá...nincs kedvem-füllentettem.Még szép, hogy elmentem volna vele legeltetni a szemem.
-O..oké-hangolódott le.
-Csajok-kiáltottam oda a barátnőimnek.-Jöttök velem terepet nézni?-kérdeztem mire Ericnek leesett az álla.
-Persze-álltak fel, így elindultunk.


Eric szemszöge: 



Mondja meg valaki, hogy álmodok.Ha én hivom, azt mondja nincs kedve, a másik másodpercben pedig a barátnőivel megy.
Megkövülten álltam ott, amikor Alex megveregette a vállam:
-Úgy látszik, megvan a versenyünk győztese.-húzta ki magát.
-Csillapodj kölyök, még két napig itt leszünk.-vágtam hozzá.
-Ahogy mondod -emelte fel kezeit védekezésképp.


Alyosha szemszöge: 


-Nem fog olyan könnyen menni nekik ez a játék -vigyorodtam el ördögien.
-Miből gondolod?-kérdezte Maddie.
-Eric hivott, hogy fedezzük fel a terepet, mire én nem akartam menni.Azt, hogy hívtalak titeket, most gondolom haragszik.
-Gonosz vagy-jegyezte meg Lessa.
-Tudom- mosolyodtam el győztesen.
Még egy jó ideig bandukoltunk, majd visszaindultunk a táborozóhelyre.Út közben meggazdagodtunk pár erdei gyümölcscsel is.
-Egyetek-raktam le az asztalra azt amit a fiúknak hoztunk.
-De rég ettem erdeit- falt be egyet Kevin.
Miután mind bepusztitották a gyümölcsöket, úgy döntöttünk, neki állunk az ebédkészitéshez. 
-Mit szólnátok -szólalt meg Eric miközbe ettünk- ha elmennénk úszni.Míg ti barangoltatok meseországba, mi felfedeztünk egy tavat -magyarázta.
-Oké.Rendben.-hangzottak a válaszok.Így is lett.Ebéd után magunkra vettük a fürdőruhákat (hála nekem, a csajok is vettek magukhoz),majd elindultunk a fiúk után.
Olyan tíz percnyi menés után egy kisebb tó tárult a szemeim elé.A víz tiszta volt, és fénylett akár a kristály, visszaverve a felhőtlen ég által kialakitott képet.
-Ez nagyon szép -ámultam.Miután levetettük a ruháinkat, kiültünk napozni.Egy ideig.Hirtelen az ég beborult, eltakarva a napot.Pár perc múltán megéreztem magamon az esőcseppeket.Szemeim kipattantak, ahogy az eső vinni kezdett (?).
Aztán rájöttem, hogy korántsem esik az eső, hanem Eric már a derékig érő vízbe van, én pedig az ölébe, és csak másodpercek kérdése, míg bele nem dob.
Terveim bevalósultak, azonban őt is magammal húztam a vízbe.Fuldokolva jött a felszínre.
-Hát nem így képzeltem-köhögött.
-Nyugi-nevettem-Nem nyirlak ki...még...-motyogtam.
-Meglátod te még mi lesz itt.-vigyorgott.
-Ne mondjam mi lesz....
-Na mi?-kiváncsiskodott.
-Meglátod-vigyorogtam szemtelenül, majd kifele indultam.Miután mind megszáradtunk, úgy döntöttünk elindulunk visszafele.Azonban egy idő után már csak én meg Eric mentünk, egy teljesen ismeretlen helyen.-Hol is vagyunk?- kérdeztem.
-Jó kérdés.-bólintott-Fogalmam sincs.-nézett körbe.Már kezdett sötétedni,amikor egy nagy fa alá értünk.-Szerintem nem lenne tanácsos éjjel folytatni-állt meg Eric.
-Akkor itt alszunk-ültem le.Ő is követte példámat, csak ő lefeküdt.Felnéztem az égre.Az első csillagok már megjelentek.
-Tudod, nekem hamarosan megkezdődik a túrném.-törte meg a csendet, úgy fél óra után.Ekkor már mellette feküdtem, úgy bámultam a csillagokat.
-Hát oké.-most mégis mit kellene mondjak?
Ez után már nem szólt.mocorogni kezdtem, nem találtam a megfelelő poziciómat.Eric egy laza mozdulattal a magához húzott,én pedig a fejem a mellkasára tettem.Éreztem, hogy elvigyorodik.
-Min vigyorogsz?-kérdeztem.
-Áá...semmi-füllentett.Na megállj.Nem fogom én hagyni magam.Megint elkezdtem ficánkolni.
-Nem jó-ültem fel.
-Miért?-nézett nagy szemekkel.
-Tudom én mit csinálsz.-tettem karba a kezem.
-Na mit?-ült fel ő is.
-Tudom a játékotokat.-leesett az álla.
-Aha...akkor meg is van a magyarázat a hirtelen eltávolodásodtól-vigyorgott.-De megteszel egy szivességet?
-Attól függ.
-Ne szólj senkinek, hogy tudod.Így több az esélyem-vigyorodott ismét el.
-Ajjh..az egó...-csaptam rá a mellkasára, majd eldőltem a fűbe.
-Áu...-nyavalygott.
-Tán nem fájt?-húztam fel a szemöldököm.
-Nem mondtam-dőlt ő is mellém, bal karjával pedig megtámasztotta a fejét.Én is felé forditottam a fejem,és elkövettem egy nagy hibát.Belenéztem szemeibe.Hiába sötét volt,sikerült elvesszek bennük.Ezt ő észre is vette, és elvigyorodott.Megforgattam szemeimet, majd ismét a csillagos eget pasztáztam.-Nem zavart-szólalt meg a mellettem levő szép szemű gyerek.Visszaforditottam a fejem, és adtam egy puszit az arcára-Ezt mire kaptam?-kérdezte.
-Csak segitek a játékba-vontam meg a vállam, mire átölelt.Fejemet a mellkasára tettem,míg ő a derekamat ölelte.Lassan, lassan átrepültem az álomvilágba...Eric karjai között

6 megjegyzés:

  1. jujj naon jó sőt..állatian király :))..én naon szeretem ezt a törit olvasni mindennap járok ide egy nap többször ish :))..ne hagyd abba mert én imádom olvasni ezt a törit annyira jóóóóóó :)) <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Névtelen: köszönöm :) ennek örülök :D nem fogom abbahagyni, legalábbis egy ideig nem :) ♥

    VálaszTörlés
  3. Ajjh, te lány!
    Látom, megjött az ihlet.:P
    Ez a rész annyira de awwwwwwwwww volt, hogy arra nincsenek szavak.
    Először is: az elején tetszett, hogy Eric így berezelt a galamb láttán. Szerintem én is így reagáltam volna.:D
    És a tó.*.*
    Nagyon szépen leírtad azt, hogyan tükrözi a víz sima felszíne az égbolt kékjét.
    És utána az eltévedés:P
    Meg ezt korábban kellett volna említenem: a verseny. Milyenek már ezek a fiúk!:D
    És a vége♥ Hát az nálam mindent vitt. Ahogy elnézem, te is inkább húzod az első csókot, ami nem baj én is a 14. fejezetig húztam.
    Kíváncsi vagyok, hogy lesz-e még valami a kemping alatt:P
    Megteszed értem, hogy sietsz?*.*
    Puszi: Zsófi

    VálaszTörlés
  4. Zsófi K.: Meg is a :D Köszi:) Azt megnézném xD Azt csak neked :D :) Hát a fiúk azok fiúk :D Húzhatom akár a 30. is :D na nem épp :P lesz lesz :D csak kedden lesz :)nem leszek itthon :/ de igyekszem puszi Timy ♥♥♥

    VálaszTörlés
  5. Woaw...segíts neki többet is a versenyben :D :P
    Imádtam a részt, főleg Alexet :D Eric, mint egy félős kislány megijedt egy galambtól..:P Mindegy, röviden: nagyszerűre sikeredett ez a rész is, légyszi siess a következővel!! =P

    VálaszTörlés
  6. Sziszaa:Meglátjuk -de ugye tudod, hogy nem tapasztalatból irom?- köszi :) :D :P köszi :) kedd, netán szerda :)

    VálaszTörlés