2011. augusztus 16., kedd

14.Minden vacsorának tragikus a vége?

 Sziasztok!nagyon köszönöm a komikat,és bocsi,hogy csak most van rész.
Jó olvasást kivánok hozzá, és nem kinyivasztani :D 
Puszi,
Timy :-)

Amiután Alexnek letelt a 2 órája, Kevin vette át a helyét.
-Na és mi van Maddieval?-faggattam.
-Háát....-komolyan mint egy lány.
-Hát?Na...na...na-bökdöstem meg.
-Oké oké...nem tudom.-nem épp erre számitottam.-Vagyis nekem tetszik,de csepp bátorságom nincs,hogy megkérdezzem tőle, mit érez,vagy, hogy akar-e a barátnőm lenni.
-Na ide figyelj.Ne legyél nyuszi.
-De azok aranyosaak...-nyafogott.
-Kevin.Nem arról beszélünk.-röhögtem el a végét-Hidd el, látszik, fülig szerelmes beléd.Vagy ez csak az én hatásom-húztam ki magam.
-Te meg az egód-forgatta meg a szemét.-Sose változol meg.
-Nem is.-vigyorogtam.
-És,hogy birod Aly feltételét?
-Nehezen.Inkább vezetnék én helyette is,de ne üljön elől.Húzok hátra amikor ő jön-mondtam.
-Hát akkor úgy látszik jössz velem hátra,ugyanis Aly utánnam fog vezetni.
-Szuper...
***2 óra múlva***
-Na szépfiú, hova-hova?-kérdezte Aly.-Itt fogsz ülni-mutatott az anyósülésre,ahova beszálltam.Na ez olyan néma-film féleség lesz.-Látom jól birod-mondta Aly úgy 20 perc csönd után.
-Kevin-szóltam hátra.-Felrobbanok-tátogtam,mire Aly elvigyorodott mellettem.
-De tudom élvezni-sóhajtott.-Na nem baj szupersztár, kb.hét óra alatt hazaértünk.
Amíg Aly vezetett,nagy nehezen -még magam sem tudom,hogy- kibirtam a kussolást.Viszont amikor Maddie vette át a helyét gondolom örökre megunta a hangom.Csak beszéltem és beszéltem és beszéltem...
***Stocholm***
-Ébresztő-kiáltotta el Lessa magát.Hát igen, sikerült bealudni.
Örömmel nyugtáztam,hogy csupán percek kérdése és újra beszélhetek Aly-vel.
Abból a percekből órák lettek,ugyanis kilenc órára sikerült kikapnunk egy jó nagy dugót a központban.Két óra hossza után Lessa leparkolt a tömbházuk előtt.A lányok kiszálltak,kivették a csomagjaikat,majd elköszöntek és felmentek.

Alyosha szemszöge: 

Hogy őszinte legyek, gondoltam Eric feljön,dehát ha nem,akkor nem.Az első utam a fürdőbe vezetett.Megengedtem a forró vizet,majd beálltam a zuhany alá.
Miután végeztem magamra csavartam egy törölközőt és a szobámba mentem.A telefonom halk ptyegéssel jelezte,hogy SMS-m jött:
Ha ma este raérsz szeretném bepótolni a hallgatásom.Eric. 
Elvigyorodtam és visszaírtam:
Ráérek.Hova mennénk?
Pár másodperc múlva jött a válasz:
Vacsorázni.Nyolcra érted megyek.
Sikitani kezdtem örömömben mire Maddie és Lessa egy-egy fakanállal rontottak be.
-Kit kel leütni?-lihegett Maddie.
-Senkit-sóhajtottam és magamhoz szoritottam a telefonom.
-Naa miaz?-jött közelebb Lessa.
-Elhivott vacsorázni.-vigyorogtam még mindig.A két barátnőm sikitva dobta el a fakanalat,majd ölelt meg.
-Akkor ki kel csípkedd magad.-kacsintott Lessa.
-Majd én.-néztem rá jelentőségteljesen.
-De remélem nem egy törölközőben fogsz flangálni itt.-mutatott az anyagdarabra Maddie.
-Nem nem.-indultam a szekrényem fele.A csajok kimentek,így nyugodtan felöltözhettem.Egy világoskék térdnadrágnál és egy sárga topnál maradtam.Miután felöltöztem kimentem enni valamit.
(---)
Épp a vacsorához való ruhűmat választom ki ugyanis még fél órám van Eric érkezéséig.Ha vacsorázni megyünk akkor mégse öltözhetek cicanadrágba.A végső voksomat a fekete kedvenc ruhám kapta.Mellé pedig egy fekete magassarkú.Megcsináltam a hajam és a sminkem,majd fújtam magamra a kedvenc parfümömből.Egy fekete kistáskába beledobáltam a szükséges cuccokat,és késznek nyílvánitottam magam.
-Gyönyörű-dicsértek meg a csajok amikor kimentem.
-Köszönöm.-épp,hogy kimondtam csengettek.
-Itt se voltunk-mentek be a csajok a szobájukba.Egy mély levegővétel után kinyitottam az ajtót.
-Szia.Látom összeöltöztünk-vigyorgott.
-Szia.Igen.-mosolyogtam én is.
-Mehetünk?
-Persze-zártam be az ajtót.
Kint várt a jól ismert sötétitett ablakú kocsi.Egész úton egy árva mukkot nem szóltam,ahogy Eric sem.Úgy húsz perc kocsikázás után egy látszólag puccos étteremnél leparkolt.
-Hölgyem-nyitotta ki az ajtót.
-Köszönöm-húztam fel az orrom mint ahogy a grófoknál szokás.Eric ezen csak kuncogott.-Kérem tartsa meg a komolyságát-mondtam majdnem nevetve.
-Igenis.-bólintott majd gyengéden megfogta a kezem és bevezetett.Illedelmesen kitolta a széket jelezve,hogy üljek le,majd ő is helyet foglalt szembe velem.
-Egész jól bírtad a megpróbáltatást-mondtam megtörve a csendet.
-Ugye?-húzta ki büszkén magát.
-Te meg az egód.-forgattam meg a szemem.
-Első számú tulajdonság a popsztároknál-mosolygott.Ha így folytatja beleolvadok a székbe.szerencsémre a pincér jött,hogy felvegye a rendelésünket.Jobban mondva pincérnő.El sem hitte,hogy Eric Saade-nak hozhatja ki a kaját.Persze az autogram és a fotó sem maradhatott ki.Én egy gyilkos pillantással gazdagodtam meg,de megértem.Viszont Eric csak egy barát.
Amikor kihozták a kaját szerencsére egy más pincér jött.
-Ez nagyon jó-mutatott Eric a villájával a kajára.Majd egy adott pillanatban sápadt lett az arca,levegőért kapkodott.
-Eric,minden rendben?-nyújtottam neki a vizes poharat.
-Persze.-köhögött.-Csak...-nem mondta végig, elájult.Leesett a székről.
-Valaki hívjon egy mentőt-kiáltott a mellettünk lévő asztaltól valaki.
Pár perc múlva már jöttek is mentők,Ericket a kórházba vitték.Előtte azonban kihalásztam a zsebéből a kocsikulcsot,majd amikor a mentő elhaladt,bepattantam és gázt adtam, miközben tárcsáztam a csjok számát.
-Megértem,ha nem itthon alszol.-szólt bele köszönés nélkül Lessa.
-Nem otthon,hanem a sürgőségen.Ugyanis Eric ott van,én pedig a kocsijába a belvárosba 120/órával vezetek.-daráltam le az eseményeket.
-Mivaaan?-Lessa hangja két oktávval feljebb csúszott.
-Hívd Kevint és Alexet, és ha lehet, ne három emberért aggódjak ma este.-nyomtam ki.A kórház előtt leparkoltam,majd amilyen gyorsan engedte a magassarkúm a sürgőségre szaladtam.
-Ön ugye Eric Saade-val volt?-szólitott meg az egyik orvos.
-Igen.Minden rendben vele?Egyáltalán mi történt.
-Ételmérgezést kapott,jelenleg nincs magánál.Nem tudja,ha ezt szándékosan csinálták-e?-kérdezte.
-Egy pincérnő aki felvette a rendelést,lehet,hogy tett a valószínű nekem szánt ételbe valami mérget.Csak mivel egy másik pincér szolgált ki,valószínű össze volt keverve-mondtam.
-Rendben.Köszönjük.
-Aly-hallottam,hogy valaki kiállt.Megfordultam és először Kevint,majd a többieket láttam meg.-Mi történt?-kérdezte Alex.
-Ételmérgezés.Ha nem az a pincér szolgál ki,akkor én lennék itt-mondtam.
-Vagyis?-kérdezte Lessa.Elmeséltem töviről hegyére az eseményeket.Az orvos azt mondta,hogy egy valaki maradjon éjszakára is,ha netán történik valami.Felajánlottam,hogy maradok én.Ruhát cseréltem Lessával,azért mégse fogok elegáns cuccba aludni.Rákötöttem,hogy a két szeme és a ruhám.(értsd:szemet ruháért :D).
A kórterembe,ahol Eric volt,még volt egy ágy,így én ott lettem elszállásolva.
Egész éjjel nem tudtam aludni csak forgolódtam.Hajnal fele sikerült valahogy elszunditani.Arra ébredtem,hogy valaki a nevemet szólitja...

11 megjegyzés:

  1. Gonosz vagy hogy itt hagytad abba. :D
    Szegény Eric :'( Fúú az a pincérnő..nah mindegy a fő hogy nagyon gyorsan folytatnod kell :P
    Ez olyan jó lett *.* =(
    Siess a kövivel! Puszi^^

    VálaszTörlés
  2. Bébi, bébi, bébi, ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!!!!!
    Na újból itt vagyok :)
    Te Jézus Uram Isten!
    Ez nem lett semmi. Dráma, dráma, dráma... Nagyon jó lett, gratulálok.
    És a francba! Nem mondta ki a bűvös szót :(((
    Ezt a komit most rövidre fogom, ha nem baj :P
    Ügyes voltál!
    Siess a kövivel!
    Puszi: Zsófi.

    VálaszTörlés
  3. Sziszaa: Tuudom :DD :/ sietek xD köszi :) ♥
    Zsófi K.: Mi a büdös franc ütött beléd,hogy Bieberből idézgetsz? :O téged is kel a sürgőségre vinni ,de sürgősen xD dráma hát, köszi :D nemám :P nemgond :D köszi :) sietek

    VálaszTörlés
  4. Szia!:)
    Oh, te jó ég!!! Mi történt itt??? :O :O :O
    Amikor a címet olvastam azt hittem valami kéretlen személy jön be az étterembe... de, hogy Eric a sürgősségire kerüljön??!! Erre nem számítottam! Ügyes vagy! :)
    A fejezet (mind mindig - gondolom mondanom sem kell) remek lett! Kevin-en még most is csak mosolyok!! :)
    Szegény Eric, hogy szenvedett, amíg nem szólalhatott meg... :)
    Remélem, hogy hamar jobban lesz és feljelentik azt a pincér nőt. Mondjuk örülnék neki, ha még visszatérne kíváncsi lennék mennyi kalamajkát okozna nekünk még! :))
    Siess kérlek a folytatással!!! ♥
    Üdv.: MyDream

    VálaszTörlés
  5. MyDream:Szia :) Sok minden :D Részben van egy személy is xD Köszi :) Az jó :D Szenvedett bizony.Azt még meglátjuk :D Sietek ♥ Timy

    VálaszTörlés
  6. Szia! :)
    Uram Atyám,a címből ítélve mindenre gondoltam,csak arra nem,hogy Eric kórházba kerül,sikerült megint meglepned!! :)
    És szegény Eric nagyon szenvedhetett,amíg nem szólalhatott meg,bár nem sokáig bírta ki,hogy ne szólhasson Aly-hoz,mikor hazaértek... ;)
    Nagyon ügyes vagy,csak így tovább,siess a következővel,please! :) ('bociszemek')
    üdv:Ameli

    VálaszTörlés
  7. Ameli: nos, ha mindenki meglepődött akkor van bennem is valami jó :D szenvedett bizony :D köszi :) és sietek <3

    VálaszTörlés
  8. Sziia! Nagyon jó lett! Várom a kövit, és Eric gyógyulását...Remélem, aki megmérgezte Erice-t az megkapja a magáét!!! Pusz Lili

    VálaszTörlés
  9. Lilibella: Szia :) Köszönöm :D Meglesz :D Meglátjuk :) <3

    VálaszTörlés
  10. Szia! :)
    Jó történet, teszik! :D
    Szimpatikus mindenki benne. :)
    Azt a pincérnőt megtudnám most fojtani... remélem Eric-nek nem lesz semmi baja. :)
    Várom a folytatást! :D
    Puszi: Adél

    VálaszTörlés
  11. adadel:Szia:) Köszi :D :D Nem lesz sietek ♥

    VálaszTörlés