2011. augusztus 21., vasárnap

Fontos emberek!

Sziasztok :)
Még ez sem rész, csupán egy fontosságot szeretnék közzétenni.
Vészesen közel van a szeptember elseje, ami sokaknak tanévkezdet.Nekem -mivel Romániában élek- nem az.Még.Nálunk csak 12.én kezdődik a suli, de előre kel szólnom.
Ritkábban lesz friss, mivel nyolcadikat kezdem, és nekem ez hatalmas kihívás ha be akarok a legjobb gimibe kerülni.
Nem könnyű,mivel eddig se voltam kitünő, tán sose leszek az, de megpróbálom minden erőmet összeszedni.Ami azt jelenti, hogy csak hétvégenként, netán kéthetenként lesznek részek.
Tudom,hogy nem tetszik, bevalljam nekem sem, de nincs más kiút.Szüneteltetni csak nem akarom kilenc kerek hónapig a blogot.
Nos akkor 12.éig még lesz friss, amennyit csak birok hozni.Onnantól ritkábban.
Ez alkalommal megköszönném a több mint 6000 látogatót, és a 26 rendszeres olvasót.Nagyon köszönöm,hogy olvassátok a sztorimat :D
Nos csak ennyit akartam közölni.
Puszi,
Timy
PS:A frisset is igyekszem megírni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése