2011. augusztus 9., kedd

12.Magyarázatok /Part. 1./

Helló! Milyen hamar jöttek a komik, nagyon köszönöm. 
Itt is van a rész.
Kiváncsi vagyok a reakciókra, szóval irjatok komikat :D 
Jó olvasást kívánnék még. 
Puszi: 
Timy :) 






 





-Miről maradtunk le?-sugta Eric a fülembe.
-Hát...igen jó kérdést tettél fel.-húztam el a szám-De ő nem véletlenül összekavarta a csajokat?Mert az biztos nem Lessa.Neki nem göndör a haja.-mondtam a gerlepárra mutatva, aki a távolság miatt nem látott meg minket.
-Nagyon úgy vélem el kel vinni a kölyköt a szemorvoshoz.Habár én sem tudom ki az, ha háttal van nekünk-mondta vigyorogva.
-Most meg mit vigyorogsz?-kérdeztem összeráncolt szemöldökkel.
-Nyertem-vigyorgott még mindig.A gerlepár elvált egymástól,és amint Alex meglátott minket halálsápadt lett.Közelebb mentünk.
-Helló-köszöntem.A csaj megfordult.


Eric szemszöge: 


Amikor megfordult a lány,hirtelen nem tudtam, hogy mit csináljak: ájuljak el, vagy pofozzam fel Alexet.Végül csak szájtátás lett a haditervemből.Ahogy láttam Aly is meglepődött,nem is kicsit.
-Alex.Ugye tudod....-nem mondtam végig,inkább egy amolyan 'szánalmas-vagy-öcskös' néma kacagást ejtettem.Barátom csak lehajtotta a fejét, a fűbe mintákat rajzolt cipője orrával.
Abban a pillanatban kijött Lessa álmos arcal.
-Hal...-nem köszönt végig, valószínű a fagyos hangulat miatt.-Mi folyik itt?-kérdezte hol egyikünkre, hol másikunkra nézve.
-Inkább ne tudd meg-suttogta Aly, és szinte biztos voltam, hogy csak én hallottam meg.
Abban a pillanatban egy nagy csattanást hallottunk, aztán hogy Kevin elküldi a hátitáskáját melegebb éghajlatra.Majd Maddie jött ki rémülten.
-Ez álmába járkál-mutatott az épp kijövő Kevinre.Aly mellettem halkan felkuncogott,kezét a szája elé tette, ne röhögje el magát.
Kevin amint meglátta a plusz, ráadásul elkövetkezendő épp elég nagy károkat okozó alanyunkat,kiguvasztott szemekkel rám nézett,Alex fele bökött,mire bólintottam.
-Te nem vagy normális-esett neki Alexnek Kevin.-Ugye nem? Mondd, hogy nem úgy van.-parancsolt rá Kevin, és már láttam magam előtt a rövid időn bekövetkezendő pofont amit Alex fog kapni.
-Pedig úgy van-szólalt meg Aly.-Sőt ne is mondjam tovább-vakarta meg a tarkóját.
A csöndet Maddie törte meg.
-De hiszen olyan ismerős.-mondta.Akkor megjelent még egy olyan valaki, akire senki nem számitott.


Alyosha szemszöge: 


Megjelent Adam és megcsókolta azt, akivel az előbb Alex smárolt.Az állam a vakondtúrások mélyét verdeste.
-Adam?-nézett rá kiguvadt szemekkel Eric.
-Jöttünk látogatóba-mosolygott majd egy puszit nyomott a lány vörös arcára.
-Együtt vagytok?-lepődtem meg, mire Adam csak bólintott.-Akkor meg se tudd, mit csinált-mondtam alig halhatóan.
-Mit?-váltott Adam komolyra.
-Nem érdekes.-legyintettem.Őszintén szólva nem néztem ki Alex-ből, hogy ilyesmit csinál.Nem ilyennek ismertem meg.És most meg, mit tesz? A csapatunk egyik ellenségével smárol, ráadásra fent áll az a veszély is, hogy a barátnőm kijön és meglátja őket, azt a versenyüknek annyi, amit nem is bánnék, hisz Eric nyerné.Fájdalmas lesz, ha Lessa megtudja.Valószínű többet nem kívánja látni Alexet.Aztán ha visszaérünk Stockholmba,árvíz lesz a házba.Egyszóval: törékeny
A néma csend már kezdett idegesiteni, így hát muszáj volt megszólalni.De nem tudtam semmi frappásat mondani.
Egy adott pillanatba,azt vettem észre, hogy Maddie félrehúz.
-Mi folyik itt?-kérdezte.
-Alex épp csókolózott vele, amikor tértünk vissza.
-Hogy miii?-hangja egy oktávval feljebb csúszott-De ti hol voltatok?-kérdezte.
-Tóparton CSAK társasoztunk- emeltem ki a második szót.
-Ooké-tette maga elé Maddie a kezeit védekezésképp.-De most komolyra váltva, Lessa tudja?-suttogta.
-Még nem...-mondtam.Maddie elhúzta a száját, majd visszaindult a többiekhez.Követtem példáját.
-Akkor álljunk neki sütni.Maradtok vacsorára, ugye?- kérdezte Maddie, mire Adam bólintott.(szerk. megjegyzése: ugye tudom húzni az emberek agyát? :D )
Neki álltunk sütni,senki egy árva mukkot nem szólt, csak végeztük a dolgunkat.Már épp készültem megszólalni, amikor Adamnek megcsörrent a telefonja.Bocsánatot kért, majd alrább ment.Így most is abba maradt a szólásom.Már épp teritettük meg az asztalt, amikor visszajött Adam.
-Gyere egy kicsit-azzal elhúzta a barátnőjét a kocsihoz.Kevin épp készült felpofozni Alexet, amikor közéjük álltam.
-Ne itt legyen cirkusz, oké?-úgy tünt hatásos volt,nem pofozták agyon egymást.Még...
-Hogy is jött olyasmi az eszedbe?-kérdezte Maddie.Lessa csak állt, és figyelt.nem értette.
-Ne kivánd, öcskös, hogy érjünk haza.És ne panaszkodj, ha a pokolban kötsz ki egyik álmomba.-fenyegette Kevin.
-Ne itt na.-kiáltott rájuk Eric
-De most mit csináltam olyan rosszat?-tette az ártatlant Alex.
-Mit csináltál rosszat?-álltam fel mérgemben (épp a zöldséget szeleteltem, úgyhogy még kés is volt a kezembe).-Azt, Alex, azt, hogy az elkövetkezendő napokba, víz alatt leszünk, érted mi az?-ilyen dühös rég voltam.Nagyon rég.-Te meg, hogy mit tettél rosszat.El tudod képzelni az árvizet.-bólintott.-Na tessék.Az lesz nálunk.Jó pár napig, hétig, netán hónapig nem fogok lélegezni.Remélem megérte a kis 'akciód'.-mutattam nyuszifület, majd visszaültem a helyemre.Mindegyik megszeppenve nézett.Maddie-nek a szája is tátva maradt.Ilyesmit nem nagyon szoktam művelni, de ha a családomat, vagy a barátaimat bántja valaki, az imádkozzon a fejiért.
-Eric ez neked is szól-sugta Kevin az emlitettnek, de meghallottam, hisz mellettem volt.-Ne idegesitsd fel a leendő csajod-mondta, mire én hasbavágtam.
-Neked is szól-mondtam.-Ne adj Isten,hogy valamit művelj, mert rosszabb lesz.-mutattam fel a kést mire nagyot nyelt.Visszafordultam a zöldségemhez.
Kis idő múlva már Adamék is visszatértek.
-Mennünk kel.-jelentette ki Adam.
-Miért?-kérdezte Kevin.
-Akadt valami baj a lakosztályokkal.
-Hát oké.Be se mutatkoztunk-állt fel Maddie-A nevem Madison Baker.-rázott kezet a lánnyal.
-Lessa Hammer-nagyot nyelve rázta meg az ő kezét.
-Alyosha Graund.-nyújtottam ki a kezem.Majd ők a kocsi fele vették az irányt.Mielőtt beszállt volna a lány visszakiáltott:
-Egyébként Molly.Molly Sandén...

8 megjegyzés:

  1. Szívem!
    Na!
    Ez aztán a WTF szitu.
    Nem semmi fejezetet rittyentettél össze nekünk. Nem semmi. :DD Gratula.
    Molly? Egyébként már vártam, mikor bukkan fel. És ez az Adam gyerek, chh!
    Ügyes voltál. Ez a kavalkád, amit így kihoztál a részből... nagyon jó :D
    Szerintem, itt majd olyan dolgok lesznek...
    Alex. Őszintén szólva én örülök, hogy Alex itt 'ilyen', mert mindenhol máshol tiszta jó fej, na nem mintha ez a baj lenne.
    Kevint szeretem...:))
    Siess a kövivel!
    Puszi: Zsófi.

    VálaszTörlés
  2. Zsófi K.:Te csaj, mosolyt tudsz csalni az arcomra a depis helyzetekbe is :)Köszönöm ezt és a dicséretet :)Majd meglátod mik lesznek, mondhatom, hogy az elkövetkezendő fejezetek mind olyan WTF jellegüek lesznek hidd el :D Nem rossz az itt se, csak félrelépett :P Reméltem is xD Sietek :)Puszi ♥

    VálaszTörlés
  3. Woaw.hát ez de durva xD
    Chh..Molly. neki nem szabadna ott lenni. :D xD
    Na, imádtam ezt a részt, pls. siess a kövivel, mert már nagyon várom! :D
    Puszii^^
    Ui.: Lessa ne tudja meg =)

    VálaszTörlés
  4. Sziszaa: azám :) de ott van xD sietek :) UI: de bizony megtudja :) ennyit előzetesnek :D

    VálaszTörlés
  5. Szia!:)
    Te jó ég!!!!
    Mi a franc történt itt??!! Vagy háromszor kellett egy-egy részt elolvasni, hogy értelmezni tudjam. :-) Már akkor gyanakodtam, hogy Molly az amikor megjelent Adam... Mik lesznek itt?
    A fejezet nagyon jó,csak gratulálni tudok hozzá!! Siess a folytatással kérlek!!
    Üdv.: MyDream

    VálaszTörlés
  6. MyDream: Helló Sokminden :D tartogatok még meglepetéseket :D Köszi :) Sietek :)

    VálaszTörlés
  7. Húúha :)
    Vaalahogy sejtettem hogy Molly lesz az, már csak Adam miatt is.
    nagyon jó rész lett, és igen, nagyon tudod húzni az emberek agyát!:P
    Csak így tovább ;D

    Cece M.

    VálaszTörlés
  8. Névtelen:Azt nem kellett volna beleírni xD Tudom :D Timy :)

    VálaszTörlés