2011. augusztus 12., péntek

13. Magyarázatok /Part. 2./

Sziasztok! 
Bocsi, hogy várni kellett, de nem volt ihlet :/// 
Nagyon köszönöm a komikat :D 
Jó olvasást :)
Timy <3

Amiután elhajtott a kocsi,Alexnek a vége eljött, ugyanis Lessa megkérdezte:
-Mi történt, hogy mindenki olyan dühös?
-Tudod.-kezdtem bele- nem mindig úgy alakúl ahogy gondolnád.Dee inkább mondja el a vádlott-passzoltam le a szerepem.
-Találkozunk egy másik életbe-veregette meg Alex vállát Eric.Mindenki (kivéve Alexet és Lessát) Maddiék sátorba ment.Onnan leskelődtünk a kis ablakon.
-Hát...-habozott Alex.-Az úgy volt, hogy nem tudtam aludni, és idejött, és...-lehajtotta a fejét, Lessára néztem.Kezdett türelmetlen lenni: jellemző.
-És?Alex, nyögd már ki, nem lehet olyan vészes-simitott karjára.
-De bizony az-mormoltam, mire a többiek lepisszegtek.Egy szemforgatás közepette figyeltem a további fejleményeket.
-Nehéz-fújt nagyot Alex.
-Amíg....-Lessa elhallgatott, innen is láttam, hogy megtelik a szeme könnyel.A mondat úgy kellett volna hangozzon, hogy:'Amíg meg nem csókolt addig oké', de már nem élte meg küldetését.-Úgy van ugye?-kérdezte sírós hangon a barátnőm, azt a következő pillanatba berontott a sátorba.Próbált nagyokat lélegezni, de mindenki tudta, csupán másodpercek kérdése, és robban.A fiúk ki is mentek,mi pedig átöleltük Lessát, aki keservesen kezdett sírni.
-Miért tette?-szipogott.
-Nem tudom.-mondtam-De nem tudja mit veszitett.-mondtam mosolyogva, remélve, hogy tudok valami lelket önteni a barátnőmbe.
Vagy tíz perc sírás után nagy levegőt vett:
-Nem fogok sírni utánna.Erős leszek-mondta, majd felállt és kiment.Követtük példáját, kint a fiúk épp leckéztetni próbálták Alexet.
-Inkább vágja le ő a fejed-motyogta Kevin Lessára célozva.
-Kinek vágjam le a fejét?-tette barátnőm a 'nem-tudok-semmiről-semmit'.Na igen.Akkor is sírás lesz a vége.
-Most levegőnek vagy nézve.Nekem megfelel-vont vállat Kevin.
A nap további része úgy telt, hogy a fiúk megvitatták a versenyt,és arra jutottak, hogy nem nyert senki,Alex félrelépése miatt.Ennek következtében Erictől is kapott egy alapos fejmosást, amit nevetve néztem végig.Aztán az alvás úgy maradt, hogy én alszok Lessával, míg Alex Erickel, már ha bemer menni a medve szájába, avagy a sátorba.Este, mikor Lessa elaludt kimentem, mivel nem voltam álmos.A tűz még mindig égett, Alex ott ült mellette.
-Nos...hogy vagy?-ültem le mellé.
-Először: köszönöm az égnek, hogy valaki nem csak azért szól hozzám, hogy lecsesszen, másodszor meg türhető, de volt jobb is.
-Az egy, hogy összetörted a barátnőm szívét, az más, hogy barátom vagy- mosolyogtam rá- És az megint más, hogy Mollyval akadt kedved összeállni.Hogy sikerült elvennie a fejed?-kérdeztem.
-Nem tudom.Csak odajött hozzám, aztán a következő pillanatba megcsókolt.
-Azt ne mondd, hogy nem élvezted, mert kihozom Ericket, ő is szemtanú volt.Láttuk Alex.
-Hát igen, nem mondhatom.-csönd állt be.Mindketten a pattogó tüzet figyeltük.-Aly, kérdezhetek valamit?
-Rajta.
-Szerinted van még esélyem Lessánál?
-Igazat vagy hazugságot?-húztam el a szám.
-Hazugságot, kérlek.
-100%-os.-vigyorogtam rá, mire csak egy fancsali kép volt a válasza.-Figyelj, én nem tudhatom ,hogy mit érez Lessa.
-És ha te lennél ő?-kérdezte
-Én a titkolózást nagyon utálom.Szóval...
-Szóval szó sem lehet róla, hogy összejöjj velem.-megállt bennem a vér.Most komolyan azt mondta amit én gondoltam, vagy mihelyt haza érünk megyek a fülorvoshoz?-Úgyértem ha te lennél ő-javitotta ki magát rémült arckifejezésem láttán.-Én nem járnék veled...cch...-na oké, én megértem, hogy baráti viszony van köztünk, de azért ez rosszul esett.
-Aha.Jó éjt-azzal felálltam és bementem a sátorba.Megbántott.De miért van ez velem?Barátok vagyunk.Kész.Nem több.Lefeküdtem Lessa mellé, majd lassan-lassan elaludtam.

Reggel fitten ébredtem, ami nálam nagy szó.Lessa tükrébe kicsit megigazitottam a hajnak nevezendő kazalt a fejemen, majd kimentem.
-Reggelt.-ásitottam.
-Hali.Cső.Helló-jöttek a válaszok.Leültem Eric mellé és egy puszit adtam az arcára.Látszólag meglepődött, a végén viszont elvigyorodott.Na megállj, nem lesz az olyan könnyű-gondoltam magamba.
Amiután Lessa is kijött megreggeliztünk,majd úgy döntöttünk elmegyünk kicsit a tópartra, majd kezdünk pakolni.
Mivel nem volt a terveim között a pancsolás, vittem magammal egy könyvet is.Azért a ruháim alá felvettem a fürdőrucimat, nem árt egy kis barnulás.A kisebb hátitáskámba betettem a könyvet, törölközőt, naptejet,és az MP4-esem,a napszeművegem a fejemre tettem, majd kimentem.
-Mehetünk?-kérdeztem.
-Jöjjön már ki a dalospacsirta.-forgatta meg Kevin a szemét.
-Eric, mozogj már-kiáltottam rá.
-Most mi van?-jött ki- Nem állt meg a hajam.-tette az ártatlant.Egy sóhaj után elindultunk a tóhoz.
Mivel meleg volt,egyből a vizet céleozták meg.Kivéve engem.Én letettem a törölközőt majd elfeküdtem rajta és olvasni kezdtem.
Egy jó húsz perc után valaki leült mellém.Nem néztem fel, folytattam az olvasást.
-Haragszol?-kérdezte az illető mellőlem.
-Nem-adtam meg a bő válaszom.
-Aly, engem nem versz át.Haragszol.
-Nem, csak rosszul esik.-mondtam még mindig a könyvbe mélyülve.Persze, hogy nem tudtam figyelni a betükre.
-Mit csináltam megint?-kérdezte mérgesen.Aha, még ő a mérges.
-Oké, Alex, hogy csak barátok vagyunk, de rosszul esett amit tegnap mondtál. -néztem végre fel rá.
-Ez a bajod-csapta a tenyerét a homlokára.-Nem úgy értettem.Vagyis de,de mégse.Öhm...-kereste a megfelelő szavakat.Úgy döntöttem, hogy míg megtanul beszélni,olvasok tovább.
Azonban nem épp az történt amire számitottam.
Épp fordultam vissza a könyvhöz, amikor megcsókolt.
-Alex!-hallottam mellőllünk egy hangot.Elhajoltam, a kezem automatikusan lendült,vörös foltot hagyva Alex arcán.
-Áúú.-fogta meg az arcát.
-Csak, hogy tudd, én nem vagyok Molly-azzal felálltam, és a tóhoz mentem, minnél mélyebbre.




Eric szemszöge: 

Mennék én is ki megszáradni, mint minden normális ember.Erre mit látok?A legjobb barátom csókolózik a -remélem- következő csajommal.
-ALEX!-orditottam rá.Aly is megadta a maga módján a büntetést: egy jó csajos pofont, hogy Alex arca a paprikáéhoz hasonlitott.Majd felállt és a vízbe ment.-Most komolyan haver mindenkivel kikezdel?-förmedtem rá.
-Mit még csinált?-jött mellém Kevin.
-Alynél is próbálkozik.-árulkodtam.
-Ember, lassabban a csajokkal-ült le mellé Kevin is.-Mi van az arcoddal?- szinte röhögve kérdezte.
-Megkapta ami kijárt neki-dünnyögtem mire Kevin egy hatalmas röhögőgörcsben tört ki.
-Miaz?-jöttek ki a csajok is a vízből.-Merre van Aly?-kérdezte Maddie.
-Ez a jól ismert nőcsábász sikeresen elűzte, hogy nekem lesz szerencsém, ha ezek után hozzám szól-mondtam.-Már csak te hiányzol-mutattam Maddie-ra.
-Na azt meghiszem-húzta Kevin az ölébe.
-Van mit beszélnünk-mutattam rájuk.Nem csak a lányok fecsegik ki a kapcsolatokat.
/2 óra múlva/
Aly még mindig nem jött vissza, a telefonja pedig nálunk van.
-Srácok,én halok éhen-panaszkodott Lessa.
-Menjetek késziteni kaját, én megkeresem Alyt-mondtam és felálltam.
-Oké, de vigyázz-'aggodalmaskodott' Kevin.
-Igenis apuci-forgattam meg szemeimet, majd elindultam az egyik irányba.Ha van szerencsém a fánál találom meg.Először találjam meg a fát.Olyan tíz perc barangolás után megpillantottam Alyt.Igazam volt.A fához talált.Reszketett.Be kel vallani nem volt túl meleg,ő pedig fürdőruhában volt.Ráadásul sírt.
-Aly.-szólitottam meg mire felkapta a fejét, majd felém szaladt.
-Annyira, de annyira sajnálom.-szipogott.
-Ne sírj.És nem kel sajnálnod.De ezeket vedd fel.-hajoltam el tőle és odaadtam a ruhájait meg az én felsőmet.
-Megfázol-mutatott a felsőmre.
-Nem.-ráztam meg a fejem, majd ráteritettem.
-Tudod mit....-vette le majd felém nyújtotta-Vedd fel.
-De...
-Ne makacskodj.Vedd fel-parancsolt rám.Egy sóhajtás közepette felvettem,fel akartam cipzározni, amikor a kezem után nyúlt.- A-a.-azzal lehúzta a cipzárt és átölelt, ez által a felső őt is fedte.
-Van eszed-dicsértem meg.
-Tudom-nézett fel rám.-Kellett volna hozd az én kardigánom.A táskámba volt.
-1.Én nem kutatok más táskájába.És 2.Nekem jó így is-vigyorogtam rá.
-Aha.Szóval így játszunk.
-Így ám.-mosolyogtam rá.
-Nem fogod kibirni...-mosolyodott el szemtelenül.
-Mit?
-Azt, hogy amíg vissza nem érünk egy árva kukkot se szólj hozzám.-ezt nagyon eltalálta.
-De kibirom-mondtam határozottan, habár belül káromkodtam, hogy ilyesmit talált ki a buksija.
-Oké.Akkor számolok vissza, és addig nem szólsz hozzám, amíg a lakásomba be nem tettem a lábom.
-Rendben.
-Akkor 5,4,3,2,1 és kussolsz-vigyorgott.Megráztam a fejem és mosolyogva öleltem át.-Na, na, na.Mit gondolsz, mi vagyok én?Nincs se beszéd, se ölelés, se puszi, se semmi-bújt ki ölelésemből.-De vezess vissza a többiekhez.-mondta mire elnevettem magam és elindultam abba az irányba ahonnan múltkor jöttünk.Kis idő múlva már az asztalnál ültünk.Szerencsénk,hogy akkor készült el a kaja.
-És ha jól értettem Eric egy szót se szól Aly-hez, amíg haza nem érünk?-kérdezte Kevin.
-Igen.-húzta ki magát Aly büszkén.
-Pacsit csajszi, így kel csinálni-pacsiztak le.

Amiután ettünk, úgy döntöttünk, nyugovóra térünk pár órára, majd elindulunk visszafele.Éjjel csak nincs akkora forgalom.
***
Amikor felkeltem, már sötét volt.Nyújtózkodtam egy sort, majd felkeltettem Alexet.
-Menj keltsd fel a lányokat, én megyek Kevinékhez.-mondta, amiután elpakolta a cuccait.
-Oké-azzal kimentem, egyenesen Alyékhez.-Lessa-orditottam,így biztos voltam,hogy Aly is meghallja.Meg fogom mutatni,hogy igenis kibirom,hogy ne szóljak hozzá.
-Aha, látom betartod az egyességet-mondta egy nyújtózás közepette Aly.Bólintottam, majd közelebb mentem hozzá és a feje tetején álló tincseket lesimitottam.Elmosolyodott majd bólintott.
Kint már Alex a sátrat bontotta, Maddie az evőeszközöket, tányérokat, míg Kevin az asztalokat és a székeket pakolta.Kevinék sátrához mentem és lebontottam azt is, míg Lessa és Aly az övéken művészkedtek.
Mire minden a kocsiba volt, már lehetett nyolc óra is.Eldöntöttük, hogy Alex vezet, én mellé ülök,a többiek hátra.
-És mondd-törtem meg a csendet már az úton-Miért tetted azt ma?-nem akartam kimondani, nem szerettem kimondani.
-Nem tudom.Haver-nézett egy pillanatra rám, majd vissza az útra-bocsi.Tudod, hogy nem mozdulnék Aly-re.-szerencsénkre a többiek el voltak foglalva,így nem ránk figyeltek.A visszapillantó tükörbe,azonban láttam,hogy Aly néz.Mikor észrevette,hogy én is őt bámulom elkapta a tekintetét,láttam,hogy pirul.Elmosolyodtam.
-Tudom Alex,de ne még csinálj ilyet.-morogtam.
-Tán féltékeny vagy?-kérdezte vigyorogva.
-Pimaszul.Még rátok is.Nem vagyok normális.
-Dehogynem.Csak szerelmes.-nyugtatott Alex.
Igaza volt.Akkor döbbentem rá.Nem csak puszta barátság.Szeretem...

12 megjegyzés:

  1. Sziia! Szuper lett! Hmmm és ez a fogadás :) tetszik nagyon! Viszont Alex-et egyszer még lelövöm!!! Jó hosszú lett a fejezet és nagyon király :P :) !!!! Várom a frisst pusz

    VálaszTörlés
  2. Woaw Eric rájöttél, hogy szereted??:D xD
    Olyan jó rész volt..*.*
    Alex azért nagy nőcsábász de nem jár szerencsével..xD
    Pls. Siess a kövivel mert már nagyon várom *-*

    VálaszTörlés
  3. Lilibella:Szia:) Köszönöm :D Örülök ennek :D nem kel, majd én xD Köszi:) Sietek :D
    Sziszaa:Rájöttám :D köszi :) azt még meglátjuk :D sietek :)

    VálaszTörlés
  4. szia, Timy!
    Úristen, ez óriási..és a vége, megint csak ütős lett..végre rájött.erre vártam..:)
    nagyon jó lett.grat.:) siess a következővel!:)♥

    VálaszTörlés
  5. Zsó: Szia :) Köszi :D :D Sietek

    VálaszTörlés
  6. Sziaa!
    Nagyon jó rész lett *-*
    Siess a kövivel :))

    VálaszTörlés
  7. Bocsi csak most tudtam elolvasni csak nem voltam itthon, de nekem be jött :))
    siess a kövivel<3

    VálaszTörlés
  8. Szia Timy! :)
    Újfent lenyűgöztél,nagyon tetszik ez is! Le a kalappal előtted.. ! :D Végre rájött Eric,hogy szereti Aly-t! :D De ezt az Alex-et egyszer le fogom ütni :DD kíváncsi vagyok mi lesz a következőben,siess vele,please!! :)
    üdv:Ameli

    VálaszTörlés
  9. Sziiaaa. :)
    Igazából nem is tudom, mit írhatnék, vagyis tudom, de annyi minden van bennem a történettel kapcsolatban. :)
    Amikor először megtaláltam, hogy őszintén bevalljam, elléptem az oldalról, mert nem tetszett a kinézete... Aztán mikor nagyon unatkoztam, (mert már az összes Eric Saade-s történetet elolvastam, és szükségem volt valamire, ami Erichez kötődik...) akkor eszembe jutott ez a blog, és visszatértem.
    Nagy ímmel ámmal kezdtem csak bele a történetbe, de aztán ahogy egyre jobban halad előre a sztori, én is egyre kíváncsibb lettem.
    És most, itt, várva a következő részre, gondoltam írok neked (hátha hamarabb kapunk folytatást... :P ).
    Az tetszik az egészben igazából, hogy nem ez az 'első látásra megszeretem' dolog, hanem van benne egy-egy csavar, ami aztán okot adhat arra, hogy elgondolkodjunk, vajon tényleg összejön-e Aly és Eric. ;)
    Nagyon sok minden van, amit még írhatnék, de nem teszem, mert aztán nem olvasod el. xDD
    Egy a lényeg, IMÁDOM ezt a blogot, VÁROM a folytatást, és AJÁNLOM hogy SIESS!
    pusziiikaaa. :))

    VálaszTörlés
  10. Lexxi*:köszi :) sietek :D
    Névtelen:nemgond :D köszi .D sietek :D
    Ameli:Szia :D köszi :) :D Nemkel leültni xD sietek
    SpecialKid22*:Szia :) Végre valahára valaki aki megmondja az igazat.Tisztellek emiatt :) Csak tudod nem mindig a kinézet a fontos, és örülök,hogy a külső ellenére is,de elolvastad :) Jól tetted, hogy irtál :D Annak örülök :D Elolvasnám azt is xD Köszönöm :) Sietek :D ♥

    VálaszTörlés
  11. Szia Timim, Babám!!!!
    Basszus! Kezdjük ott, hogy véletlenül kitöröltem az eredeti kommentet mielőtt elküldtem volna -.-"
    A fejezet nagyon jó lett. Gratulálok!!!!!!!!!!!:DD
    És bocsi, hogy előbb nem írtam, csak a barátnőméknél voltam öt napon keresztül. :)))
    Alex?!
    Mi van Kevinnel és Maggie-vel? :PPP
    Eric SZERELMES!!!!!!!!!!!*_* Imádtam.
    Nem semmi részt rittyentettél össze nekünk :DDD
    És igen, ez is egy olyan WTF típusú fejezet lett. Kezdve Alex kutyulásával...És a vége!!!
    Siess a kövivel! Remélem, a következő részben elhangzik az a bűvös nyolc betűs szó.:PPP
    Puszi: Zsófi

    VálaszTörlés
  12. Zsófi K.: Élsz még te is mi? -.^? viccelek köszi:D nemgond Alex xD Maddie és még nem tom xD Azám :D Köszi Azok lesznek a kövik is xD fent van és nincs benne xD olvass <3

    VálaszTörlés